Hells Pleasure Metal Fest!

Tänkte att jag skulle skriva lite om den Tyska festivalen jag hakade med Necrophobic på som var i lördags vid namn: Hells Pleasure.
Resan började tidigt på morgonen och väl ute på Skavsta träffades vi upp..

Alex, Batte och Tobbe från Necrophobic.

Alex och Sterner i shutteln på väg från Berlin, en resa på 3-4 tim.

Sterners nya skor med bästa namnet hahaha..

Efter en lång resa var vi äntligen framme på festivalen, lite mat och
öl kanske Mmm..

Portrait spelade n vi kom fram, men Necrophobic hade fått ett eget hus
med mat, egen bar med egen bartender!! bara att dricka så mycket man
ville och törstig var man ju hehe..

Lyx med loge med egen bar :P

Alex, Jag och Tobbe

Johan, Sterner och Batte

Racor of Occam var det första bandet som jag hade planerat att se och
detta var första gången jag såg dom live.
Razor of Occam, Live på Hells Pleasure 090718


Matt och Ian (Sång/gitarr och gitarr) spelar även med grymma
Destroyer 666 och Adorior.

Alex och Niklas på plats!
Razor of Occam, Live på Hells Pleasure 090718


Jävligt bra live och kul att se ett band man gillar och aldrig sett live, det händer ju inte så ofta nuförtiden! Kolla in deras senaste släpp: Homage to Martyrs
(jävligt bra!) och håll er uppdaterade på:
http://www.myspace.com/razoroccam

Det var livat i Tyskland :P



Alex och Björn (Styggelse)

Jag och Sven (Absurd)

Pappa Necro, altid nr.1 haha..

Dead Congregation, live på Hells Pleasure 090718

Renodlad dödsmetall..



Necrophobic.

Hahaha..

Agatus, Live på Hells Pleasure 090718


Agatus från Grekland, deras första Europa spelning.

Stabel börjar peppa inför Necrophobic´s gig.


Upvärmning och förberedelser..


Testing testing.. Nya flaggan kollas :P

Dax att visa Tyskarna vad som gäller..
Necrophobic, Intro + For Those Who Stayed Satanic, live , Hells Pleasure 090718




Necrophobic, - Revelation 666, Live på Hells Pleasure 090718




Necrophobicg gjorde ett suveränt gig även denna gång!
För mer info: http://www.myspace.com/necrophobic

Johan, Diane, jag och Matt (Razor of Occam, Destroyer 666, Adorior)

Sista bandet ut var PENTAGRAM från USA!


Pentagram, live på Hells Pleasure 090718



Pentagram, live på Hells Pleasure 090718


Det både syns och hörs att dom varit med ett tag detta 70-tals doom metal bandet, som bildades redan 1971.
Mer info finns på: http://www.myspace.com/thepentagramarchives

Hells Pleasure var en ganska lagom/liten tysk festival och vi hade riktigt jävla kul! Grymt att få haka med, det tackar jag så mycket för :-)
Hemresan var dock mindre kul haha. Spydde ca 10 tim minst 30ggr haha.. ni som känner mig vet att detta är möjligt! Så jag hade det mindre trevligt på hemvägen. Fler festivaler ska nog hinnas med denna skit sommar, man får väl ta tillfället i akt när det händer ngt!

NP: Primordial - The Gathering Wilderness


~Demonia~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0