Lördagens karatefylla i Umeå..

Det blev en riktigt lyckad lördags kväll i Umeå och KARATEFYLLAN var
väl påtaglig för vissa.. Så här såg delar av kvällen ut!

Festen började hos min gamle goda vän Marus och Anna-Maria, många av mina gamla bardomsvänner samlades så stämningen var på topp!

Olov och Marcus (Naglfar, Bewitched, Ancient Wisdom etc)

Kalle, Olov och Alexander

Alex, Uffe (ex. Nocturnal Rites, Bewitched etc.), Anna-Maria,
Zoid (Satariel) och Danne

mustaschhhh tävling.. Hahaha.. Odlandet pågår..

Raka? Är han rak?

Jag, Alex och Olov Hahaha..

Mannberg (Guillotine, Nocturnal Rites) med tjejen

Dax för en wirre :P

Nisse (Guilliotine, Nocturnal Rites) och Kalle

Sedan bar det av in mot stan och "Träggårn" öl och metal utomhus!

Alex, Möken, Timpa och Kalle var taggade!

Olov, jag och Timpa, drack dyyyyr öl... 48:- för 33.cl kostar det i Umeå!
Rena rånet.

En gammal klassiker, in action! Haha..

Alex, Marcus och Zoid

Snyggaste i stan? Anna, jag, Alex, Anna-Maria och Marcus

Kvällen avslutades på Helan & Halvan med det ultimata fyllekäket..

Kebab tallrik med extra såååås Mmmm..

En JÄVLIGT lyckad kväll i Umeå kom till sitt slut
, vissa fick en riktig TOK-fylla, andra ville slåss, någon var bara HUNGRIIIG och resten festade och hade en otroligt underhållande kväll! Lugnet i norr var INTE påtagligt en kväll som denna hehe.. Detta gör vi om snart igen mina vänner :-)

NP: Nifelheim - Nifelheim


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Adde

Aha, så ni tog er på Trädgårn i alla fall? Stod ju i baren i kuren, men såg aldrig till er! Nåja, ses väl nästa vända förhoppningsvis.

2009-07-29 @ 15:54:54
Postat av: Alex

Det var sannerligen en mycket lyckad afton som måste göras om snarast!! :-)



Kyssar

2009-07-29 @ 16:47:01
Postat av: Kuno

Jävla synd man missade denna afton, typiskt att jag hade en karatefylla dagen innan och dissade alla mess om att dyka upp hos Nojje eller Trädgården p.g.a massiv baksmälla.

2009-07-30 @ 11:44:31
URL: http://www.deathdomain.com
Postat av: Anonym

Spräcksöp ni som stålsvin?

2009-07-30 @ 16:30:42
Postat av: Åke Green

Ett tips : http://www.unf.se/

2009-07-31 @ 16:33:09
URL: http://www.unf.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0