Tillbakablickar Maj-Juni 2008, Del1

Grymt roliga minnen kommer tillbaka när man kollar upp vad man gjorde förra året, ungefär vid samma tidpunkt :-) Grymt kul har man allt haft i sina dagar, tur att jag alltid fotat för det är jävligt kul att bläddra igenom alla gamla bilder!

På festival i Oslo med band så som: Nifelheim, Watain, Adorior,Obscurity,
Holy Moses och Mr. Death



Foton tagna av Jon Kristiansen aka. Metalion. (Oslo, Maj)




Gig på RUNAN i Täby: Nifelheim och Mr. Death.


Kiss på Stadion.




Sweden Rock, Judas Priest & Primordial.

NP: Adorior - Author of Incest


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Jävligt kul att se.. Många sköna bilder ;)



Pöss

2009-07-01 @ 08:15:37
Postat av: Grimgoth

Satan va bilder!

Men som jag sa, en rätt skönt blogg ;)

2009-07-01 @ 10:13:26
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej skulle vara kul att göra hårdrockstroll, bra ide. Det kommer så snart jag kan se bilden framför mig. Roligt att du gillar mina påhitt.

2009-07-01 @ 14:33:03
URL: http://handigafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0