En helg i Köln!!!!!

Dagen i Köln började som vanligt med frukost och en typisk "Köln-munk"
ute i solen med grabbarna :-)

Chrille, Alex och Ludde.
Sedan gick jag i lyckorus och shoppade flera flera timmar hehe..
Det är ju så jävla kul :-) speciellt om man hittar gryma prylar!

Det här lejonet hade man lätt velat ha hemma men det hade nog blivit en aning dyrt att köpa och frakta hem :P med tanke på att man sedan måste köpa ny lägenhet också så den får plats hehe..
Får bli två stycken vid infarten av slottet sen när man blivit miljonär hmm...

En elefant på toan kanske?

och en tjur i farstun.. Drömmarna fortsätter..

Lejon som köks hjälp? Skänt och sido, Grym inrednings affär!
Men man hade knappt råd att titta på sakerna..

Fråga är dock vem som köper en sån här för mååånga tusen och har som inredning? Mormor?

Den här var dock bäst på stället, hade lätt införskaffats om man hade mer kulor på fickan.

Avslappnad hash groda någon?

Angels and demon?

Sedan var det ÄNTLIIGEN dax för det vi rest till Köln för att se, nämligen
UFC 99
!!!!
För mig är detta med fight sjukt stort som ni nog redan förstått och detta skulle bli andra gången att bevittna UFC live igen , förra gången var i London för ca 2 år sedan. Detta har jag sett framemot ända sedan dess!!!!

Utanför Köln Arena där galan skulle gå av stapeln :-)

Nöjda killar!


(Går att klicka på för större bild)
Väl inne i arenan var tårarna nära och gåshuden konstant påtaglig :P
Äntligeeeeeeeeeeeeeeeeen!

Andra fighten på galan (som inte visades på tv) var helt klart bland dom bästa och ett riktigt blod bad :-)


PEPP!!!!

Jävligt stor och mäktig arena :P
Dennis Siver Vs. Dale Hartt - UFC 99, Köln


Skål!

Rösten i oktagonen, en klar favorit syns här, Bruce Buffer :-)

Många bra fighter var det! Här Spencer Fisher mot Caol Uno.

Mina nya fina skor hahaha..


Mirko Cro Cop Vs. Mostapha Al Turk , - UFC, Köln





Att fota med den berömda oktagonen var ju givet!

Tiden var inne för "Main event" Jävlar vilken klockren gala det varit hittils, väl värt att åka och kolla.. Slog vad med Rostén om några matcher och 3 hade jag redan vunnit, så bara main event kvar att skrapa hem stor kovan på haha.. och det gjorde jag :P Hit med stålex!
Rich Franklin Vs. Wanderlei Silva - Rond 1, UFC, Köln


UFC 99 var tyvärr slut för denna gång! EN SJUKT HÄRLIG OCH OFÖRGLÖMLIG UPPLEVELSE.
Till er som gillar att kolla MMA uppmanar jag er verkligen att se det live, det blir en helt annan känsla.. Kommer UFC till Europa igen finns det inte en chans att jag kommer att missa det, för det här var sjukt grymt :P
För resultat i galan kolla. HÄR
UFC 100 ser jag fram emot som satan, Bla. Brock Lessnar - Frank Mir (Igen) och Georges St-Pierre - Thiago Alves hehe.. sjukligt spännande, Live den 11/7

Som avslutning på kvällen: Rull kebab och pusskalas ;-)

Tack till min Alexander som ordnade denna oförglömliga BÄSTA resan,
den kommer jag alltid bära med mig och tänka tillbaka på.
Jag älskar dig min underbara ♥

NP: Trelldom - Til et Annet...


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

Shiit vilken härlig resa ni haft!! Är riktigt avundsjuk på dina grymma shoppingfynd när det gäller kläder etc. Skorna var ju så SJUUUKT SNYGGA!!!!!!!;P Sen tycker jag att det var synd att du inte köpte med dig den där elefanten att ha hemma på toan, skulle passa bra, haha;)



Ha det bra, hoppas att huvudet ditt känns bättre!



Massa Kramar!!

2009-06-24 @ 21:32:14
Postat av: Alex

Underbart att få dela den med dig min älskling! :-)



ÄLSKAR dig!!

2009-06-25 @ 09:01:05
Postat av: Ludvig

Sjukt bra helg och gala med bästa sällskapet, dock saknades en som kommer med nästa tripp ...

2009-06-25 @ 17:39:27
Postat av: Solitär

Finns den vita Necrophobic t-shirten som Alexander har på sig att köpa eller är den reserverad för eliten och ingenting som pöbeln ska gå runt i?

2009-06-25 @ 19:42:46
URL: http://naga-hicsvntdracones.blogspot.com/
Postat av: Alex

Längtar tillbax! Eller rättare sagt, till nästa UFC-resa vi gör :-)



PUSS PUSS

2009-09-07 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0