Midsommar ute i skärgården..

Det var dax att fira fruktbarheten och även årets längsta dag,
så jag och Alexander åkte ut till skärgården och hälsade på hans släktingar,
vi tog oss ut till Yxlan komunalt så det tog ett tag att ta sig dit, efter att ha gjort
sig hemma stadd lite så bar det av till ännu mer släkt och även till Midsommar stången..


Jenny, Alex, Einar, Pia och Ludde


Skön dag ute med mer sol än moln och inget regn :-)

Sill, snaps, middag och efterätt sen mys, och spel hela natten lång!

På morgonen blev det en lång och skön promenad med Balder
(Ludde och Jennys hund)

Alex och Balder

Balder :-)


Skönt och härligt att få komma ut till skärgården :-)
En väldigt lugn och stillsam Midsommar var precis vad jag önskade mig!

NP: LucyFire - This Dollar Saved My Life at Whitehorse


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Jävligt lugn och skön midsommar blev det verkligen, kunde ju behövas efter Köln-dekadencen, hehe..



Puss på sig!

2009-06-25 @ 13:53:08
Postat av: Ludvig

En pittoresk och idyllisk midsommar på det svenska landet, som det ska vara !



jävligt söt Balder för övrigt :)

2009-06-25 @ 17:32:07
Postat av: Anonym

Kan man inte få se lite bilder på Alexs tatueringar? :)

2009-06-25 @ 23:51:09
Postat av: Stabel

Kan man inte få se lite bilder på Alex naken?

2009-07-03 @ 04:18:36
Postat av: Demonia

Tack för alla kommentarer! Alex tatueringar ser man väl lite av på dom flesta kort :-) naken är det bara jag som får se :P

2009-07-03 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0