Funeral Mist - Maranatha

Sex års väntan är över, ÄNTLIGEN har nya Funeral Mist släppts!
Både Cd´n och Lp´n fick jag hemskickad av Arioch och den har i princip gått varm ända sedan dess.
Layouten är klockren som vanligt om inte den bästa hittills, i typiskt
Funeral Mist stil!!

Skivan släpptes 23:e februari på http://www.noevdia.com/
Man får själv lyssna på skivan och bilda sin egen uppfattning, det brukar vara total dyrkan eller så gillar man det inte.
För mig är denna platta redan klar som topp 5 på 2009 års bästa lista!
Utan tvivel.. Förmodligen årets bästa Black Metal platta!
Den bara växer och växer för varje lyssning och det känns som att man hittar något nytt för varje gång man lyssnar på den, SJUKT JÄVLA BRA!!
Kolla in:  www.myspace.com/thefuneralmist  för info.

No more words are needed...

NP: Funeral Mist - Maranatha

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Stewe





Jag kan ingenting annat än höja ett välfyllt glas i stilla medhåll. Bättre än så här blir inte sinnessjukdom den här sidan sankt sigfrid.

2009-03-27 @ 16:58:49
URL: http://stewe.blogg.se/
Postat av: Dan

Word!!! Den är grym som fan, fast jag tycker soundet låter lite som Marduk's senaste ibland, är väl nog pågrund av att det är samma sångare.



Men inget negativt med det, Rom 5:12 är grymt bra också. :)

2009-03-27 @ 17:57:08
Postat av: n

Instämmer! Airoch är en grym djävel! :)

2009-09-15 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0