Rekord på bloggen!


Det var inte så längesen jag startade min blogg, det är jävligt kul men också slitsamt för det tar verkligen upp mycket tid. (och tid har jag ont om)
Det roligaste är när jag får kommentarer eller hör att folk läser min blogg.
Det ger mig verkligen energi att fortsätta :-)
Igår hade jag rekord i antal besökare på min blogg!!!!!! Jag blev SJUKT glad och JÄVLIGT mallig hehe.. När jag började blogga trode jag aldrig att jag skulle få så här bra respons, nu blickar jag bara framåt..

Kul att ni uppskattar och gillar det jag gör, fortsätt gärna med det..
Kom gärna med kommentarer och åsikter, jag kan bara bli bättre :-)

TACK!!!

NP: Devil Doll - Allt

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Ludvig

fan va kul ! grattis ...

2009-03-05 @ 21:51:22
Postat av: Alex

Det e så roligt att det rör lite på sig i din blogg älskling..! Det e du verkligen värd efter all tid du lägger ner.

Jag e mycket glad för din skull :)



Puss

2009-03-06 @ 09:02:49
Postat av: Beatrice

Tja, Riktigt kul. Oj vad kul. Det är ju bra jobbat.

Lyckans, du är för bra........Kram

2009-03-06 @ 22:56:46
URL: http://handigafrun.blogg.se/
Postat av: Martin

Måste säg att jag gillar din blogg. Roligt att få lite information om metal scenen i Stockholm och Sverige. Kommer att fortsätt läsa så länge du skriver.

2009-03-07 @ 02:50:08
Postat av: Demonia

Faan vad grymt!!!! Tack för alla snälla ord :-) Fortsätt kika in..

2009-03-10 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0