På besök i mina hemtrakter

Då var det alltså äntligen dax att åka hem till västerbotten och till Holmsund där jag spenderade mina första 19år.
Med mig hade jag så klart min härliga pojkvän Alexander som aldrig varit så långt norrut, så det kändes jävligt kul att få visa honom stället som jag växt upp på och att få presentera honom för min familj.

Vi tog en riktigt lång promenad i Holmsund och jag visade allt från var vi tex. slangade soppa.. satt och frös i något vindskydd med folköl.. Körde runt med Holmsunds Hell Moppers.. Ordnade spelningar och sjuka fester.. huset jag spenderade mesta delen av min uppväxt i etc. Jävligt kul att han kan få en inblick i vad man gjort och kan förstå bättre vad man pratar om..

Uppe i ett utkikstorn (Ombergstornet)

Grym utsikt över hela Holmsund, otroligt vackert.. det var inget jag tänkte på när jag bodde där, men något jag verkligen ser och uppskattar nu när jag åker hem.

Vi bodde en natt hemma hos min syrra Anki, var ute på promenader, hälsade på min andra syrra Johanna och hennes barn Evina, badade bubbelbad och hade familje middag innan vi skulle iväg på House of Metal festivalen.

Sötaste barnet i världen: Lilla Evina och Johanna :-)

Anki ock "inte så liten lillebror" Patrik

Holmsund är GRYMT men jag skulle nog aldrig vilja flytta tillbaka dit, för mig räcker det med att hälsa på :P Dock lite oftare än vad jag brukar så vi får nog ta och planera in en resa snart igen!

Efter Holmsundsvisiten checkade vi in på hotell ett stenkast från House of Metal Festivalen och festen var IGÅNG!!!
Skriver mer om festivalen så snart jag  har tid...

NP: Torture Division

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: johanna

Fina bilder =)

lästa du morsan´s inlägg Sy sy min gamlatrampmaskin?? hahahaha

2009-03-02 @ 18:33:58
Postat av: Alex

Fina bilder blev det fan.. På ett jävligt glatt besök i Holmsund, hehe..

Mkt sjysst inlägg i might say..



Kyssar

2009-03-02 @ 19:38:40
Postat av: Ludvig

shyssta bilder, sä jävla fin natur där uppe det nordiska hjärtat bultar extra hårt



så där ska man fan bo på ålderns höst, bara vitt överallt...

2009-03-05 @ 21:46:44
Postat av: Demonia

Johanna: Tack :-)= Du och Evina gjorde er bra på bild :-) Jaaaa hahaha.. lästa Ooohhoohh..



Alex: Glatt och ha dig med och visa upp min fina karl för släkt och vänner.. PUSS!!



Ludde: Tack :-) Det är så vackert där uppe, du får haka med ngn gång!

Självklart ska man det, lite lugn och ro är inte fel hehe..



2009-03-09 @ 18:46:06
Postat av: Ekka

Man kanske skulle ta sig i kragen och åka hem till byn nån gång. Minns inte ens när jag var i Holmsund senast. Morsan bor ju inte där längre, så det har inte blivit. Hoppas allt är väl med dig, och er. Själv missade jag HoM igen pga. jobb.

Hane! :)

2009-03-14 @ 16:26:50
Postat av: Demonia

Ekka G: Du borde verkligen ta en tur till H-sund och känna lugnet hehe..

Tack! allt är bara bra här, hoppas du har det bra :-) Ses på HOM 2010 då!

2009-03-20 @ 00:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0