Shit så bakfull..

Men man får väl skylla sig själv haha.. Kanske inte var så smart att endast dricka sprit kvällen igenom :P kul som faan var det iallafall så man får väl stå ut med att vara seg och ligga på soffan.
Alexander spelade i Växjö med Necrophobic igår, han är här nu så jag har iallafall någon att krama på i soffan!

Fick lite coola saker hemskickade som jag tänkte dela med mig av..

Jävligt snygg och enkel "girly" med texten "Thrash till Death" på ryggen.

Nya Guillotine plattan "Blood Money" Jävligt bra!!
Går att beställa här: http://www.guillotine.se/shop.php eller på Ginza, Cdon etc.

För er som åker på Sweden Rock kryssningen nu på torsdag så uppmanar jag er verkligen att kolla in Guillotine, ni kommer inte bli missnöjda! och.. MISSA FÖR I HELVETE INTE ENTOMBED UTE PÅ HAVET!!!!

Nu blir det soffläge med min Alexander, Glöm inte ställa om klockan inatt, äntligen går vi mot ljusare tider :-)

NP: Candlemass - Death Magic Doom

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Bea

Gomorron. Det är länge sen jag hört av dig, men ser att du måt as... Inte bra! Tur att du har alex som tar hand om dig ibland. Lyckost! Kolla min blogg har lagt in många fina bilder, om du inte redan sett. Jag längtar tills ni kommer upp hit! KRAM!!!

2009-03-29 @ 09:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0