En otroligt lugn och skön helg..

Det har ju minst sagt varit fullrulle jävligt länge nu så äntligen hade vi en hel helg utan alkohol och några måsten och det behövdes verkligen :-)

Affichera för Necrophobics release party var såklart givet i det fina vädret!


Så som grillning med tillhörande fight på tv´n hehe.. "The Ultimate Fighter" säsong 9, Alexander hade inte sett Da vinci koden så den var given att
slappa i soffan till..

Är jävligt sugen på uppförjaren: Änglar och Demoner, någon som
har sett den?


Frukost och glass med utsikt över hela fina Stockholm..


Så jävlar vacker huvudstad, man blir helt lycklig av att bara promenera
runt på söders höjder :-)

Så jävla skön helg!!! Bara slappa, äta frukost ute, sola, promenera i det fina vädret, känna lugnet med god mat och film tillsammans med kärleken i mitt liv.. min Alexander :-)

NP: Tulus - Pure Black Energy


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Fint inlägg! :-)

En grym helg var det verkligen..



Puss

2009-05-18 @ 13:17:40
Postat av: Jigsaw

Jag har sett "Änglar & Demoner", den var rätt bra. Kan dock inte riktigt jämföra med boken då jag inte minns den så bra...

2009-05-19 @ 06:47:18
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Shit vilket snyggt halsbad du har på glasskortet! Lägg gärna ut en närbild. :O) Jag köpte skinnjackan. Bra att få pepp av en som också gillar att shoppa! Jag är så NÖJD! Och kände mig så FIN när vi va på Debaser i fredags! :O)

2009-05-19 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0