En riktigt härlig dag!

Fick ju som sagt det BÄSTA presenten av Alexander igår, den går det
verkligen inte att klå!
Jag kände dock att köplusten kom över mig och jag var tvungen att köpa mig själv några dyra presenter, med lite hjälp av mina tjejpolare Veronica och Denice (presentkort), man tackar ödmjukast :-) Grymma brudar det där! Tack!



Tomas Sabo har mycket snygga grejer och jag har redan tittat ut lite tills nästa köp som inte lär dröja allt för länge, dagens inköp är jag så otroligt nöjd med :-)
Kika in på: http://www.thomassabo.com

NP: Danzig - Circle of Snakes


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, vad snyggt!!!

Så det blev ormen också, klart damen ska unna sig!! Kul att du blev så glad, ett litet bidrag iaf:)



Vi ses imorgon!



Kramar!!

2009-05-27 @ 18:09:18
Postat av: Ellinor

Har katalogerna hemma, sjukt snygga smycken! :O)



Grattis i efterskott!



Kram e

2009-05-27 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0