Frukost på sängen..

Vaknade jag av imorse när min härliga pojkvän väckte mig och det var
faktiskt inte helt fel :-) Så jävla gulligt och fint gjort..

Fylla år är väl kanske inte det roligaste efter att man passerat 30strecket men när man väcks på detta vis och även får den GRYMMASTE PRESENTEN så kan man inte annat än att bli jävligt glad :-)

Resa och biljett till UFC 99 som går av stapeln den 13:e juni i Tyskland!!!!!!
Ni kan ju bara gissa vem som är GLADAST i stan, ja världen idag Hahaha..
Stod på kortet att det kommer mer under dagen och jag är otroligt nyfiken av mig och älskar presenter så jag väntar med stor spänning, mer än så här hade jag verkligen inte förväntat mig!

Tack Alexander! Jag älskar dig över allt ♥

NP: Iron Maiden - Somewhere in Time
- Alexander the Great!


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!



Vilken fin pojkvän du har!

Han är GRYM håll hårt i honom:)



Hoppas att du får en jättefin dag!!



Många Grattiskramar,

Denice

2009-05-26 @ 15:39:50
Postat av: Evil Meatman

Hehe skrev visst Gratulerar vid fel inlägg men skitsamma! Grattis iallafall , synd att Order spelningen krockar med derbyt mot sorkarna!



Forza Bajen

2009-05-26 @ 22:50:57
URL: http://evilmeatman.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0