BLOGGEN FYLLER 1ÅR IDAG!!!!

Idag har det gått ett år sedan jag publicerade mitt första blogginlägg!
I ett helt år har jag kämpat
, lagt ner otroligt MYCKET tid och energi, fixat,
svettats, haft grymt kul, stressat, filmat, fotat, fått mycket skit för mina
sär skrivningar och fel stavvningar (Jag lyssnade på metal och var odräglig
i skolan så jag lärde mig inte så mycket!)

Ja det har varit jävligt mycket jobb med bloggen men det har det varit värt
jag har haft otroligt roligt!

Jag uppskattar verkligen att ni kikar in här
och gillar vad jag håller på med,
lämnar kommentarer och kommer med nya idéer, tack för det och tack för
det oerhörda stödet jag får från mina polare som jag håller på och
fotar stup i kvarten, skönt att ni står ut med mig ändå :-)


Tack till alla band jag både fotat och filmat och framför allt: Tack till Alexander
som fått stå ut med så otroligt mycket! Jag älskar dig♥

Ikväll ska det firas!!!!


Dock kanske inte riktigt som Svullo hehe..

Mycket god mat och mys blir det med Alexander :-)
Ingen sprit dock, det är ju en dag imorgon också hehe..

Fortsätt kolla in min blogg och sprid den vidare till alla era
vänner och bekanta!

Just nu ligger besöksantalet på ca. 400-500 individuella läsare varje dag och
det är ju faan helt grymt! Jag är så jävla glad :-)
Har ni synpunkter, tips eller är sugen på att sammarbeta på något sätt så
hör av er på: [email protected]

Nu ska här ut och firas...

NP: Morbid Angel - Blessed Are the Sick - Doomsday Celebration


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Pilliz

Grattis! :)

2009-11-17 @ 18:42:44
Postat av: Denice

GRATTIS UNDERBARA VÄN!!!:)



Vet hur mycket tid du har lagt/lägger ner på bloggen och du gör ett skitbra jobb!! Man är ju inne några gånger per dag, så keep up the good work! Nu har man även vant sig med en kamera som dyker upp lite här och där också;)



Massa Kramar!!!

2009-11-17 @ 19:45:21
Postat av: Andréas

Gratulerar! Jag fortsättter att titta in här varje dag, skitkul med alla foton/filmer på konserter jag missar.

2009-11-17 @ 20:28:34
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: K

Hurra för dig. Visst fan skriver du som ett jävla fyllo ibland men det är inte för rättstavnings-VM din blog är intressant utan för att den brinner av passion och en del grymt bra saker. Keep it up.

2009-11-17 @ 21:59:29
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Mayhemic

Gött mos, riktigt skön blogg och helt klart en av favoriterna.

2009-11-17 @ 23:46:34
Postat av: Tena

Var är dubbla Guldlunchen?

2009-11-18 @ 01:24:54
Postat av: Alex

Grattis älskling :-)

2009-11-18 @ 12:03:07
Postat av: Sara

Gratulerar, fortsätt i samma stil!

2009-11-18 @ 13:22:15
URL: http://www.sfe.nu
Postat av: Grimgoth

Grattis

2009-11-18 @ 16:11:36
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anki

GRATTIS!

Kul att du bloggar...

Kram

2009-11-18 @ 21:45:41
Postat av: Demonia

Tack alla!!! Man blir allt massor med glad hehe..



K: Ibland är jag nog full när jag bloggar också hoho..



Tena: bara att bestämma dag, du bjuder på dubbel oxfilé :-)) Mmm..

2009-11-19 @ 12:10:48
Postat av: Yxan

Grattis! Bra som faäääeeen.

2009-11-23 @ 11:25:29
URL: http://www.wolf.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0