V - 2009 (Dom är tillbaka)

Alla kommer väl ihåg ödlorna som ockuperade både USA och teven på 80-talet?

Serien V om människoödlorna från yttre rymden som ville ta över
jordens resurser och göra oss till mat?
Nu är dom tillbaka igen i en ny "remake" av serien!


Gigantiska skepp svävar in över världen, de kommer i fred och med sig har besökarna botmedel mot jordens sjukdomar. För de som kommer ihåg och
gillade SF serien "V" från 1983 är det återigen dags att spärra upp ögonen
på vid gavel när denna modernare upplaga år 2009 börjar sändas..

Det har redan gått ett avsnitt i USA, jag har sett det och blev fast direkt!
Jag gillar alla möjliga tv-serier och det här känns som något jag bara
måste börja följa :-)
Någon fler än jag som sett premiär avsnittet?

NP: Absurd - Grimmige Volksmusik


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Yepp, jag har sett det första. Jag tyckte också att det var bra, ikväll visas avsnitt 2 :)

2009-11-10 @ 08:45:30
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Chris Bombstrike

Yes!!! Sviinbra...

2009-11-10 @ 08:58:38
Postat av: Grimgoth

Fan va coolt, måste kollas in helt klart :D

2009-11-10 @ 16:13:34
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: yjmetal

Elsker de gamle seriene, fikk kopiert på dvd! Så de faktisk på Svt for mange år siden. Skeptisk til ny serie, men det er jeg alltid :)

2009-11-11 @ 07:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0