K1 - Rumble of the kings i fredags!

I fredags var det en riktig fightkväll med K1-galan på Hovet!
Vi åkte dit tidigt för att inte missa förmatcherna..

K1, Pre-Fight, Nils Widlund vs Alex Kazemi, Hovet 091120

K1, Joakim Karlsson vs Petter Juuhl, K1 091120

Förmatcherna var riktigt grymma och höll väldigt hög klass.
Det var nästan helt fullsatt på hovet bara några få stolar som inte var
upptagna så stämningen var på topp och fightcardet var riktigt bra!
Så här såg det ut..



Chrille, Ludde och Alex



K1 (MMA), Jörgen Kruth vs Jaime Fletcher

Huvudmatchen var något jag har sett fram emot länge, en fight om
WMC-titeln (K-1)!
Rickard Nordstrand (utmanare) mot Clifton Brown (mästaren)!
Arenan kokade och många hoppades på ett ägarbyte på bältet!

WMC (Thaiboxning), Titlefight, Rickard Nordstrand vs Clifton Brown

EN GRYM FIGHT AV RICKARD NORDSTRAND och extremt välförtjänt vinst!
Grattis Rickard!!!!!

Synd bara att han lägger handskarna på hyllan nu men va faan
det är väl lika bra sluta när man är på topp :-)
Jävligt bra gala denna gång och otroligt proffsigt!


Chrille, Leila, Alex, Jörgen och jag

Som avslutning efter mycket ös och många bra fighter,
blev det några öl på söder med mycket trevlig sällskap!

Söndagen var ännu en given fightkväll med UFC 106!!!
Huvudmatch - Tito Ortiz mot Forest Griffin!!!!

Hade sett fram emot att Brock Lessnar skulle fightas i denna gala
men det verkar som att man får vänta ett tag på nu tyvärr!
Jag ska inte avslöja allt för mycket men ni som känner mig och vet vem som
är en av mina favoritfighter vet nog också att att jag är SJUKLIGT NÖJD!!!!

Så här såg det ut i söndags hemma hos oss när vi hade fightkväll:-)

Mycket fight gör en bra helg!

NP: Bolt Thrower - Realm of Chaos


~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Nils Widlunds vs Alex Kazemi (källa demonia.webblogg.se)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0