Va faan!?!?!

Är det "inne" med metal nu eller? Fy faan säger jag bara!
Detta är bara några av reklamfilmerna som gått den senaste tiden....







Ja vad säger man? Det är ju sjukt!! "Svensson´s" springer omkring med
Mc-jackor och div. jackor/väskor med nitar, modet är Metal/Hårdrock, till och
med barn hårdrockskläder finns, det visas reklamfilmer om "Hårdrockare" etc.
Snart springer väl pensionärerna runt med "Rob Halford kläder" helt
täckta i nitar,
det skulle ioförsig inte förvåna mig! :-/
Detta får gärna går ur mode nu.. Suck!

NP: Treblinka - Severe Abomination


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det där har jag också märkt! Visst är det extremt jobbigt att i princip ALLA som avskydde "hårdrockskläder" förut är nu täckta med nitar och läder från topp till tå. det går ju nästan inte att avgöra vilka som är riktiga metalheads och vilka det är som bara följer modet. man får då hoppas att det bara är en liten trend som går över snart..



Btw, jag upptäckte din blogg för ett tag sen. måste bara säga att den är extremt jäkla bra. vet inte varför jag har fastnat för den, jag har läst igenom precis allt du skrivit och jag kollar flera gånger dagligen om du skrivit nå nytt.. Haha, jag är beroende. Keep up the good work!



/Nathalie, 15 år

2009-10-02 @ 23:15:58
Postat av: Anonym

haha de är störande, säger väl en hel del när modebloggare som lyssnar på hiphop köper skinnväst och skinnbyxor. sen så verkar varenda fjortisbrud ha gått å blivit metal dessutom...blää

2009-10-03 @ 00:17:31
Postat av: Grimgoth

Dom två översta hade jag inte sett, riktigt skoj!!



Visst är det störande men detta är en trend som kommer blåsa bort och sen står vi kvar... vi metalheads, klädda som vi alltid har varit!



Rock on!

2009-10-03 @ 09:43:30
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Pålle

Har du sett Peter Bestes sammarbete med Norse Projects? 450 kr för en tischa som allsköns idioter kan ha på sig när dom känner för att lattja till det lite.

2009-10-03 @ 13:27:55
URL: http://www.situationskitstord.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha, thanks for those great links! Laughed my ass off!

I hate to take myself or the "scene" too seriously.

2009-10-06 @ 17:18:10
Postat av: Daniel

Det tar 1-2 månader så har dom slutat gilla metal... vi övriga blir kvar tills vi dör=) ...problemet är löst.

2009-10-06 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0