Glad överraskning..

Igår blev jag glatt överraskad när Alexander kom hem från repningen
med Necrophobic :-)
Själv låg jag bara hemma sjuk, uppkurad i soffan framför tv´n :-/

Han hade köpt med sig senaste Terrorizer, en tablettask och en biljett
till
"K-1, Rumble om the Kings" gissa om jag blev glad :-)
GLADAST! Tack Alexander, du är BÄST!

Sen sliter han fram ytterligare en Terrorizer deras black metal-utgåva!
(Såg den i Norge och ville genast ha!)

Skickad till mig från redaktören på tidningen, Louise Brown!
What a suprise! Thank you Louise, it was nice to see you at HITS!
let´s have some beers together next year :-)
Mer info: http://www.terrorizer.com/

Nu har man verkligen något att göra när man ligger sjuk i soffan, ska
genast kura upp mig med en kopp te, lyssna på samlingen som följde
med, äta lite Werthers och läsa Terrorizer!

Tänkte krya på mig till ikväll så jag och min snygging kan gå och se
"Flickan som lekte med elden"

jag har juh inte gått utanför dörren sedan i fredags förutom Vårdcentralen
så jag börjar få lite abstinens efter att göra något..
En bio borde man väl orka med iallafall tycker jag :-)

NP: Terrorizer - World Downfall


~Demonia~



Kommentarer
Postat av: Danne

Ska bli jävligt kul att se Necrophobic på båten!

2009-09-25 @ 16:15:44
URL: http://www.metalcentralrecords.se
Postat av: Danne

Hoppas att du såg "Flickan som lekte med elden", den var skiiiiitbra!!!

2009-09-27 @ 11:00:08
URL: http://www.metalcentralrecords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0