Helgens aktiviteter..

Denna helg var min fjärde nyktra helg, lite krasslig är jag fortfarande
så helgen blev riktigt lugn och mysig!
Jag kände verkligen att jag ville komma ut lite efter att varit instängd
och legat sjuk i soffan en hel vecka..

Så jag och Alexander drog och käkade på en mysig resturang på söder
och redan efter det mådde man ju lite bättre :-)

Godis och bio "Flickan som lekte med elden" blev det, GRYM film även
fast jag tycker att ettan var snäppet bättre, helt klart sevärd!

På lördags morgonen övarraskade jag Alex med en grym frukost sedan
gjorde jag mig iordning för att träffa min kompis Veronica för lite shopping i
Forum Nacka :-)
Kanske inte så intressant för er killar som läser men shopping
är ju något jag verkligen gillar så det kommer jag fortsätta och skriva om ibland..

Vi shoppande så fötterna brände, armarna domnade bort av allt vi bar runt
på och plångboken var helt tömd hehe.. åt tacos och snackade massa tjej
snack :P Helt underbar lördag helt enkelt!
Jag glömde bort att fota men jag fotade lite av det jag shoppade iaf :-)

Grymma benvärmare i päls, snygg top, lite hud och hår produkter
och den snyggaste skinn-västen!

Jag köpte ju en skinn-väst i Bergen men den här var så sjukligt snygg så
jag kunde inte motstå en till..
Får fundera på att sälja den andra hmm..

Två långa toppar, en väska, skor såklart och lite annat små plock..

Massa nya snygga underkläder blev det också :-)

Lite annorlunda för mig men jävligt snyggt!
Jag är sååå nöjd med mina shopping fynd, surt att man inte har överflöd
med pengar för detta skulle jag kunna göra varje dag.. jag lovar :P

Sedan blev det pizza och film kväll med Alex, hans bror Ludde
och Chrille
, soffan passade perfekt efter ca 5 timmars shopping hehe..
Vi såg: State of Play och The last house on the left och sista filmen kan
jag verkligen rekomendera, satt på nålar och var förbannad nästan hela filmen!

Idag har jag och Alex varit ute och promenerat på Skogskyrkogården

helt sjukt vad mycket extra tid man har när man inte ligger baiks med en
spy-hink runt ansiktet hela söndags kvällen..





Jävligt bra väder och det bästa sällskapet :-)

Nu har Alex dragit för att repa med Necrophobic inför Sweden rock båten

som går av stapeln den 8:e Ocktober, den är redan slutsåld och ni som redan
köpt biljett och gillar Necrophobic kommer inte att bli besvikna kan jag lova!

Ikväll blir det någon bra film eller möjligtvis lite True Blood?

Alla snackar om True Blood, jag har bara sett två avsnitt ännu och jag är inte
direkt fast hmm.. jag kanske får se några till? Är det så jävla bra?

Hoppas ni haft en minst lika grym helg som jag!

Massa GRATTIS kramar till min lilla-syster Johanna som fyllar 24 år idag!!

NP: Samael - Blood Ritual


~Demonia~



Kommentarer
Postat av: Impaler

Bästa helgen min älskling! :-)



Kyssar!

2009-09-28 @ 08:12:33
Postat av: Jigsaw

"True Blood" blir bättre ju fler avsnitt man ser.

2009-09-28 @ 14:15:33
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: Anki

Bra shopping du gjort, massa snygga kläder...

Vad glad man blir när man hittar massor att shoppa.

Kram

2009-09-28 @ 20:43:16
Postat av: P

Måste fråga var du hittat underkläderna nånstans?! Hade helt gett upp jakten på snygga underkläder i Svedala, men det där ser ju faktiskt inte helt illa ut, haha :)

2009-09-29 @ 13:18:42
Postat av: Anonym

missa du en viss thomas forsbergs gravsten på skogskyrkogården....illa.

2009-09-30 @ 19:31:48
Postat av: Johan

nu kan jag dö, nu har jag sett allt

marika i en kofta-stickad tröja

äntligen!

2009-10-03 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0