Nya böcker inköpta!

Att handla prylar och kläder/skor är något jag verkligen gillar som
ni säkert vet vid det här laget. Nu har jag fått hem en beställning på böcker
jag gjorde för ett tag sedan..Beställde bla.
Peter Bestes
bok "True Norwegian Black Metal"

Fram och baksida





Några uppslag innuti boken..
Många "snygga" bilder och mycket trevlig "gammal" läsning..
Känns dock lite trist att det är många blder på samma personer, skulle
varit grymmare om det var mer varierat och  att fler band/personer fick
vara med iom bokens namn. Men helt klart jävligt kul att bläddra igenom!

Några fler böcker blev det också.

Snabba Cash och Aldrig Fucka Upp av: Jens Lapidius
Got Fight av: Forest Griffin och
Iceman, My Fighting Life av: Chuck Lidell

Perfekt med lite nya böcker nu när det börjar bli höst!

NP: Gods of Grind


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: danne

var hittar jag boken? vill ha den!

2009-09-20 @ 00:18:48
Postat av: Demonia

Jag köpte min på någon bokaffär på nätet.. Så kolla runt så hittar du granterat :-)

2009-09-20 @ 11:57:20
Postat av: Jigsaw

Lapidus böcker är riktigt bra!

2009-09-27 @ 15:09:35
URL: http://jigsaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0