Göteborgsresan!

Det var ju en vecka sedan vi åkte ner till Götet, jag är jävligt sen
med detta inlägg, jag vet hahaha.. men jag har verkligen fullt upp och
hinner knappt med här riktigt eller något annat heller för den delen!
Nu tänkte jag i alla fall visa er lite hur det såg ut när vi drog iväg
till Sveriges baksida Göteborg..


Alex den glade chauffören fick köra både dit och hem..
Utanför Örebro kom jag på att här bor ju farbror Kentha så jag drog
iväg ett sms och kollade om gubbfan var hemma, det var han såklart.
Vad gör man annars i Örebro förutom att sitta hemma menar jag? Ehh..
så vi drog förbi för att säga hej och ta en cigg när vi ändå var i den
lilla hålan Örebro!

The curse by: Tobbe, Kentha och Alex

Självklart kollade vi in lyan där han, Mrs K och fyra katter bor och
jävlar vilken ordning och reda, städat näst intill pedantiskt och snyggt!
Detta är Kentha´s lilla "musik/lek-rum" imponerande!

Det berömda akvariet.. Kolla in recensionen av Kentha´s fiskar HÄR!

Guitar Hero med fräna ställ som tydligen inte spelas så ofta på, väggdekor..

Tobbe inspekterar vardagsrummet..
Det är allt ni får se om ni inte blir inbjudna eller gör som vi gjorde
bjuder in er själva till fortet i Örebro! Bra uppstyrd lya Kentha!

Våran resa fortsatte vidare..

Tobbe: " Kan den inte brännas så får den sprängas" haha..

I Örebro hämtade vi även upp supersöta Aleah :-)

Skumt väder med regn och sol..

Väl framme var det dax att hitta stället (Stars´n Bars) där Trident
skulle ha sin releasefest..

och så även tid för soundcheck..

Jag (stor öl) och en bloggläsare: Andreas kolla in hans blogg HÄR!

Vicky och Carlsten..

Lången var lång och sugen på Trident!

Bjelke, Alex farsa och Carlsten

Sen var det tid att kika in förbandet: Gravehammer!



För mer info: http://www.myspace.com/gravehammerswe

Snälla och snygga Helena hjälpte till som alltid! Grymt jobbat :-)

World Destruction heter Trident´s platta som det var releasefest för,
den är släppt på Regain Records och finns nu ute i handeln!

Det var helt omöjligt att fota på grund av ljuset, detta var ett av de
bättre så då förstår ni nog, så därav blir det inte så mycket bilder!




Jävligt bra, hårt och väldigt intim spelning! Stället var väl kanske inte det bästa..
För mer info: http://www.trident666.com/

Festen fortsatte vidare..

Hahahaha.. Den här bjuder jag på my gaaah!
Jag försökte sträcka på mig och göra mig stor mellan dessa bjässar!!
Haha.. Jag lyckas ju inte jätte bra :P
Alex, jag och Wojtek..

Matte och Johan..

Alex och Andreas..

Jag och Mattes tjej..
Det blev rätt så slirigt där under fötterna fram emot slutet, men en
otroligt lyckad kväll var det verkligen och ett jävla ös!

Dagen efter fick man vad man förtjänade, att vakna borta och
va tokbakis ligger inte på min topplista direkt..

Det blev en tur på stan en jävligt kort sådan och sedan letade jag och
Alex upp en restaurang och käkade fisk..
Efter det blev det förfest med Rock Band, för mig, Alex och Tobbe var
det första gången, sjukt kul var det när man lärde sig spela lite bättre :-)


Nu måste man bara fixa ett eget sådant, både jag och Alex blev tokpeppade!

Till Alex: Jag önskar mig ett Wii när jag fyller år! :P om Rock band, Super
Mario kart
och Super Mario Bros följer med som spel blir jag ännu mera
glad och får ännu mindre gjort här hemma HAHAHA.. Låter bra i mina öron! ;-)

Detta får avsluta helgen i Göteborg
, kul att träffa alla kända, okända och nya
vänner, vi ses nog framöver i Götet för jag gissar att detta inte var sista gången..

NP: Type O Negative - Dead Again



~Demonia~



Kommentarer
Postat av: Alex

SVINbra inlägg älskling! :-)



Bästa: "Kan den inte brännas så får den sprängas" HAHA!

2010-04-16 @ 15:31:28
Postat av: Sara

Götlaborg, en suspekt stad som jag hatar att köra bil i... Och Lången, det var fan int igår. F.ö borde vi ses och ta en öl igen snart tjejen! :)

2010-04-16 @ 16:32:33
URL: http://tradlosabekannelser.wordpress.com
Postat av: K

Fan va fint inlägg.

2010-04-16 @ 18:01:45
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Andréas

Kul att träffas! synd bara att man blev så mongofull på slutet... ljudet på filmerna är fan bättre än jag kom ihåg det i lokalen.

2010-04-16 @ 19:22:01
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Sulla

Death In June-patch! Yes! Bästa bandet! Bögnazism FTW!

2010-04-17 @ 13:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0