Helgens bedrövligheter & nöjen..

I fredags överraskade Alex mig genom att fixa en riktigt mysig
kväll, han hade bokat bord på Jimmys steakhouse inne i stan så
där blev det ett par glas vin/öl och riktigt grym mat!


Till förrätt blev det Skagenröra med toast och Västerbottenostpaj
med någon lax-röra, smakade smaskens kan jag tala om :-)

Lite vin och såklart en stor köttbit till huvudrätt, vad annars när
man är på "steakhouse"

En otroligt bra middag med det bästa sällskapet som finns..
Jimmys Steakhouse kan jag verkligen rekommendera om man är ute
efter riktigt mört och gott kött!

Sen blev det bio och Valhalla Rising var bokad!

Alex hade bokat och fixat allt utan min vetskap och Valhalla Rising
var en film som jag faktiskt också ville se..
Men JÄVLAR vilken otroligt urusel film!!!!!
Sämre film får man leta länge efter, så lägg inte era pengar på den.
Det som visas i trailern är ungefär det ända som händer i hela filmen
sjukt seg och handlingslös jävla skitfilm.
Förutom filmen så hade jag och Alex en otroligt bra kväll!

I lördags var det ju så fint väder så vi drog in till stan
och
promenerade lite i vårvädret och åt frukost på ett café :-)

Brie och salami Mmm..

Sedan bar det av ut till Nacka, Alex skulle kolla hockey med sin bror
och några polare så jag strosade runt i Nacka Forum halva eftermiddagen.

Lite middag efter shoppingturen och en bra film hemma hos Ludde
fick det bli som avslutning..

Bounty Hunter och The Fourth Kind var det som sågs och The Fourth Kind
kan jag faktiskt rekommendera för er som inte sett den..

En städad och nykter helg behövs ibland det med :-)


NP: Dismember - Pieces



~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag måste bara säga att fytusan vilket fint par ni ser ut att vara! Man blir ju riktigt avis haha :)

2010-04-27 @ 17:53:59
Postat av: Fredrik Backlund

Hoho jag litar blint på dig angående Valhalla Rising. Det får bli en annan bioupplevelse.



Tycker förövrigt du gör ett otroligt bra jobb med din blogg, den är helt otroligt underhållande och grym och följes givetvis slaviskt dagligen!

Så bra att jag även snattade till mig 15 st av dina "visitkort" ifrån Repulsive och delade ut till vänner :)



kolla även in min blogg en snabbis ifall du får brist på göromål.



218 / Fredrik

2010-04-27 @ 18:42:16
URL: http://backlundblackmetal.blogspot.com
Postat av: nej...

Du borja vet at google oversettingninger år jaevla skit... vi alle maaste derfor laera oss svenska for att forstaar dig. For det vi takker dig. Heil Sverige... den beste nation i hele vaerlden!

2010-04-28 @ 07:38:25
Postat av: uuuu

drommen min ar att flytta till SVERIGE. ni har et perfekt liv.

2010-04-28 @ 07:42:47
Postat av: Anonym

Jesus Chrisssstt vilket dravel! Lägg av.

2010-04-28 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0