Ozzy Osbourne - Let Me Hear You Scream

Den 15 juni släpper Ozzy Osbourne sitt tionde studioalbum, ”Scream”.
En ny låt ligger nu ute för lyssning, Vad tycker ni?

Ozzy Osbourne är, förutom att vara en ständigt levande legend,
aktuell på många fronter i år. Den självbiografiska boken ”I am Ozzy”
släpps på svenska under våren..

Senast Ozzy Osbourne stod på en svensk scen var på Hultsfredsfestivalen 2007.
I höst fär det dax igen. Den 7 september står The Prince of Darkness på
Ericsson Globes scen i Stockholm,
den 23 april släpps biljetterna.

För mer info: http://www.ozzy.com

NP: Ozzy Osbourne - Ozzmosis



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: nejjjjjjjjj

Jag tycker att Ozzy har blevat en förfärligt dålig band i det sista ... Ozzy har blevat for gammel... Man borde "quit while ahead."

2010-04-20 @ 02:13:43
Postat av: Chief Rebel Angel

Klart mest intressant är ju hur mycket karl'n faktiskt kommer ihåg av sina eskapader och kan återberätta i boken?

Minns han något så finns förutsättningar för den bästa hårdrocksbiografin nånsin, hans galna upptåg lär väl spöa även grabbarna i Mötley Crüe, gissar jag.



Låten?

Rätt OK faktiskt, men jag undrar jag... hur ska han klara sig utan Zakk? Jag är skeptisk...

2010-04-20 @ 12:50:18
URL: http://metalyze.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0