Påsken bjöd på mer..

Ännu mer festande såklart, det var väl inte riktigt planerat
men det är alltid kul att ta en kall i goda vänners lag..

Tobbe och Alex

Tyrant och jag..
Vi var inne i stan och härjade lite men det var över fullt och mycket
konstigt folk på krogarna, i alla fall där vi var hehe..
Så tillslut blev det Eddie Meduza dvd´n hemma i soffan istället!

I söndags våldgästade vi familjen Gramell,

Det bjöds på taco´s och en massa annat gott..

Alex och Denice slappar i soffan :-)

Varmt välkomnad blev man och gott kaffe bjöds det på!

Björn visade upp sin sjukt snygga jacka med det otroligt snyggt
målade Bathory motivet på ryggen gahhhh..

Jag hade också tänkt måla Bathory på min jacka som jag lämnade in
i somras, nu är det flera till som också kört Bathory på ryggen men det
kvittar!!! Va faan, det blir Bathory på min med!!!

NP: Darkthrone - Panzerfaust



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: K

Bathory suger, vet ni inte?

2010-04-08 @ 13:39:41
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Demonia

K: Nä nu! Vad jävulen? Skärpning!

2010-04-08 @ 15:14:28
Postat av: Daniel

Något tips på vart man kan vända sig för att få, snajsigt jackmotiv målat?

2010-04-08 @ 18:21:15
Postat av: Parne

K förstår sig bara på Eldkvarn. Eller E.L.D.K.V.A.R.N. om man så vill. Själv förstår jag mig på Gene Hoglan.

2010-04-08 @ 21:12:33
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: H

Grymt snygg jacka.. riktigt avundsjuk

2010-04-08 @ 23:37:40
Postat av: Denice

Hahaha, fan vad roligt jag och Alex verkar ha, social värdinna;D Var verkligen skittrevligt att ni kom över, förgyllde påsken;-) Ni får ha det så gott i Götet nu, så hörs vi sen!!



Kramar!!!



2010-04-09 @ 21:11:25
Postat av: Frida

fan så snyggt! vars kan man få jackan målad? :)

2010-04-25 @ 20:44:34
URL: http://fridamariawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0