Förra helgens bravader...

Förra helgen var jag tydligen ung nog att köra en två-dagars haha..
Fredagen börjades med att träffa upp Sara och Malin för att hitta
något ställe på söder att sätta oss och käka på, att sitta ute var viktigt
så vi letade ett tag och hamnade efter en aningen lång bordsväntan
Östgötakällaren.. Efter mycket bra mat och en hel hög med cigg
drog vi oss vidare för några drinkar på Bröderna Olsson´s..

På bröderna Olsson´s var det packat med folk men tillslut "fixade"
Sara så vi fick det gamla rökrummet för oss själva hahaha..
Jag ville fira och vad firar man bäst med, jo spriten måste såklart fram.
Så blev det i alla fall och efter en drink så vill man ju bara ha fler :P

Sara i mörkret på Olsson´s

Jag ser helt konsentrerad ut på att dricka upp spriten haha..
Viktigt! Stör mig inte typ!

Det är helt otroligt att man aldrig ska få vara ifred när man går
ut "bara" tjejer,
såklart blir vi störda av en idiot som tyckte han skulle
vara rolig med frasen: -Vad tycker ni tjejer om att pedofilerna går
längt bak i Pridetåget?
Vi allihopa stirrade nog bara längre ner i drinken
än på bilderna för att bli av med fanskapet phuu.. Han förstod nog att
vi inte ville prata med honom, men han envisades ända med att tio minuter
senare komma och fråga om vi inte ville smaka på hans "supergoda drink"
han nyss köpt? Ehh.. Vissa fattar otroligt trögt!?

Jag och Sara ville ta några järn till så vi bestämde oss för att gå
vidare och efter att ett gäng Serber vrålat sönder sin hals för att vi
skulle höra deras könsord så hamnade vi tillslut uppe i "Skrapan"
i baren längst upp med utsikt över hela söder, snyggt!

Där fanns såklart ännu mera idioter gahh.. Först i baren och sedan
när vi satte oss för att dricka våran öl och surra lite, herre jävlar..
En tjej kom fram och frågade: -Vill ni komma och sätta er med mig
och min "kill polare" han har varit med i Paradise Hotel??

PARADISE HOTEL?!? JÄVLAR VI SPRINGER NOG DIT PÅ DIREKTEN NU!!
Hahaha.. Vad i helvete tror folk?
Ja jävlar vad mycket idioter det finns där ute...

En mycket trevlig och helt oväntad kväll i alkoholens tecken kom
till sitt slut och vi bestämde oss för att köra "all in" imorgon istället!

Sliten var man kan jag meddela och ca en timme senare än planerat
var jag på plats hos min polare Niklas där även Rostén höll hus...
Efter några öl var allt lugnt igen och till och med sprit-tarmen började
rycka till så det blev ett par shots och sen jävlar blev man hungrig,
surrade som aldrig förr och trodde man var bäst på MMA som vanligt haha..
En otroligt klockren förfest på bara tre personer :-)

När vi kom på mitt i dimman att man kanske borde bege sig ut
så var klockan redan över ett på natten
så krogen kändes ganska
menlöst, men så fick jag ett sms med texten -Vi drar till Wolflair, kom dit!
Klockrent! Det var bara att beställa taxi och ställa till med oväsen i
den bästa baren i världshistorien!!!
Alla som var där inklusive oss hade redan kört "all in" så det blev
en otroligt klockren kväll med det bästa gänget!

Helvete vad man luktar "dagen efter" Wolflair ohh..
Ni som varit på plats vet mycket väl vad jag pratar om hehe..

NP: Venom - Welcome to Hell



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0