Fortsättning på förfesten innan (fitt) Sonisphere!

Efter att Iron Maiden varit bäst och SJÄLVKLART krossat i fotbollen
trängde sig hungern på och det var dax att ge magen något gott..

Så vi: Strener, Denice, Björn, Jag, Alex, Ludde och Dennis drog oss in
till stan och Hötorget för att vräka i oss stora hamburger-tallrikar...

Jag, Alex och Ludde i väntan på maten!

Alex och Ludde tog det största dom hade och jävlar vad mycket mat
hahaha.. Tvillingar som dom är kan dom såklart inte låta bli att tävla i
allt, båda två lyckades (efter påtryckning) få i sig allt :P

Tvillingarna som aldrig ger upp!

Sterner, Alex och lite Dennis där bakom i Kungsträdgården där Bland
annat killarna i Bullet spelade under kvällen!

Bullet är inget jag är jätteinlyssnad på men det jag hörde i Kungsan
lät ganska bra faktiskt...
För mer info: http://www.myspace.com/bulletsweden

Jag, Jocke och Jaana

Sedan drog vi vidare till KGB där dom hade Iron Maiden "förfest"
nere i källaren, det var dock olidligt varmt så vi hängde ute istället!
Alex, David, Dennis och Angelica

Ett jävla rännande, sista anhalten blev Kungsan ingen haha..
Jag och Ludde är peppade :-)

Kylie, Emily, (båda från Australien) Paul och Niklas

Fick massa beröm för bloggen av den trevliga Jenny från Luleå!

Sista Kungsan kortet: Ludde, Bjelke, jag, Alex och Dennis :P
En riktigt trevlig afton hade vi verkligen!

Vad som hände senare nere på plattan har jag ingen aning om...
Det tror jag endast Bjelke och Ludde kan svara på hehehe..
Något verkar störa dom i alla fall :P

NP: Naglfar - Harvest



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0