New York, del 3!

Här kommer den tredje och sista delen från våran New York resa,
bättre sent än aldrig eller vad säger man?

Sista dagen gäller det att passa på att komma upp till toppen på
Empire State Building.

Det var ingen liten kö som väntade, det tog ca: 2 timmar att komma upp!
Uppe på 88:e våningen.
Sen hissen vidare till 102:a våningen!!!!

102:a våningen, JÄVLAR vilken utsikt!

Den härliga utsikten, svajjade gjorde det lite längst upp.

Kärlek på toppen!

Helt otroligt, man fick inte nog av utsikten helt enkelt.

Alex på väg ut på Empire State Building
Shoppinggata på Manhattan
Superman säljer billiga väskor.

Jag, Ewo och Nathalie i solen...

Sen vad det dax för det vi kom till USA för, Trident skulle
nämligen spela i Brooklyn, New York!

Det hela började med Neldoreth en kille som körde ensam och
sjöng med playback musik...


Många kände till min blogg och kom fram och hälsade, det var en
jävligt glad överraskning, Här är jag och Rebecca Metalcat.

Doomiga Evoken spelade...



Träffade två riktigt grymma personer & nya vänner: Sasha och Jes!

Immolith spelade...


Alex innan giget.

Jag och Skuggan

Johan och Ewo

Donna och jag

Tobbe och Alex

Trident!



Hela gänget på plats: Ragnar från Island, Nathalie, Ewo, Tobbe, Helena,
Johan, Jag, Alex och Roman. Dekadensen började...

Massa folk :-)

Efter spelningen blev det efterfest på Duff´s, en Metal-pub i Brooklyn.

Watain på ytterdörren, grymt ställe och mycket folk.

Jag och en nyfunnen vän: Thomas

Roman, Ewo, någon tjej, Alex och Johan

Alla ville vara med på kort hehe.. ett helt gäng!

Jaaa.. ni ser ju själva, sjukt kul hade vi och en riktigt ordentlig
fylla tror jag alla drog till med haha.. Duff´s kan jag verkligen
rekomendera om ni besöker den stora staden!

Otroligt tråkigt att åka hem och lämna denna underbara stad, i mina
ögon den bästa staden jag någonsin besökt. Det blir garanterat
ett besök till New York inom en snar framtid.
New York kan jag verkligen rekomendera för er som ännu inte haft
möjlighet att åka dit,
Staden är ju så sjukt stor så nu i efterhand känns det som att man
har massor kvar att se, jag saknar redan New York!!!
En helt oförglömlig resa!

När jag kom hem blev det kattfest och mycket slumrande kan jag
lova, jävlar vilken jetlag jag fick uppleva...

NP: Deathspell Omega - Paracletus



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Annely

Grymma bilder. Ser ut att ha varit en helvetes nice resa! :)

2010-12-06 @ 13:17:56
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: David

Ytterligare ett trevligt reportage från NY city. Måste medges att man skrattade gott åt den ensamma snubben med playback musik. Strongt trots allt att uppträda på det sättet.

Spana in följande för ett gott skratt http://www.myspace.com/erlosungmetall

2010-12-06 @ 14:19:05
Postat av: Grimgoth

Fan va grymma bilder!

2010-12-06 @ 14:42:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Andréas

Bra reportage, coolt med Trident i NY man blir ju inte mindre sugen på den staden efter dina reportage. Har ni 4 katter? det var inte illa.

2010-12-06 @ 14:43:11
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Demonia

David: Vi skrattade en del på plats åxå :P Trevlig snube och som sagt strongt gjort! Din länk hahaha.. Finner inga ord.



Andréas: Bästa staden helt klart! ÅK!!! Jepp här är det kattfest varje dag hehe..

2010-12-06 @ 14:54:34
Postat av: C.M.

Evoken live! Satan va bra.

2010-12-06 @ 15:27:06
Postat av: Hatpastorn

Neldoreth... Jag saknar ord. Snacka om att snubben måste vara pepp på att spela live.

2010-12-06 @ 18:52:09
URL: http://hatpastorn.wordpress.com
Postat av: Åndsamøbe

Som vanlig stilige bilder, Demonia! Fikk du shoppet mye? Og får vi se bilder av det???

2010-12-06 @ 19:34:56
Postat av: Infernalstorm

Really nice story!!....and a perfect "the end" with a sleepover cats party! Wonderful... sleep with cats is one means to refuge to the misery of life ;)ahah.

2010-12-06 @ 19:37:18
Postat av: Sara F.E.

Enormt mysig kattbild! :) (De andra fotona var givetvis också tuffa.)

2010-12-06 @ 20:56:29
URL: http://www.sfe.nu
Postat av: Martin

Bra rapport som vanligt, tummen upp! Kattfest, ha ha :)

2010-12-07 @ 00:16:42
Postat av: Ämma

Jätte fina bilder! var själv i NY förra året å firade min födelse dag:) å det var jätte roligt, man saknade verkligen ljudet av polis och brandkår sirener när man kom hem å det var knäpp tyst:P

2010-12-07 @ 04:58:52
Postat av: mar

Fan vad gott... om ni nagonsin kommer till vastkusten for att tacka band, eller bara for att leta upp rockpartyn dar sa lat detta bli kant. Det finns manga goa metallskallar pa denna sidan de forenta staterna.



Men gott inlagg! Som vanligt! Och jag ar glad att du stannade kvar och bloggar!

Som tack for det ska jag bjussa pa lite julstamning!!

http://javlajulblogg.blogspot.com/

2010-12-07 @ 14:33:34
Postat av: d

i'm glad i got to meet you & chat a bit...

also happy you had a lovely time here in new york, hopefully you'll come back again soon...

awesome pics, by the way...

see you soon...\m/ <3<3<3 \m/ ...

2010-12-08 @ 01:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0