Sitter fast i Holland!

Tråkigt och väldigt sant, jag sitter fast på Eindhovens flygplats i Holland.
Nu har jag ännu en gång fått det bekräftat att ALDRIG någonsin igen flyga
med Ryan Air, jag har länge vägrat flyga med dom men gjorde på denna
resa ett undantag på grund utan att flygplatsen för en gång skull ligger nära
och att det var flera tusen kronor billigare... Detta blir garanterat sista gången!

Mitt flyg ska egentligen avgå 15.05 med det är nu försenat utan vidare
information, hela Europa verkar ha problem med flyg tack vare att det
kommit lite snö, att man aldrig lär sig? Det snöar väl för faan varje år!

Så här sittar jag helt ensam
fast på en kass liten flygplats, hur länge
har jag ingen aning om. Jag hoppas dock på att åtminstone få komma
hem idag :-)

Eindhoven Metal Meeting har varit till otroligt stor belåtenhet, jag
har fotat och filmat en hel del, det ska ni få ta del av så fort jag
kommit hem och får lite mer tid, så håll utkik!

NP: Dissection - Reinkaos



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Hemmander

Låter intressant, inte att du sitter fast på en jävla flygplats men jag tänkte på materialet i från festivalen. Du får ha det så kul du kan, du har ju iaf internet.

2010-12-19 @ 15:32:34
URL: http://www.headbang.tv
Postat av: Danne

Hehe, javisst är det måttligt roligt med kommunikationerna vintertid... Hoppas du tar dig hem snarast och ser till att lägga ut lite bilder :)

2010-12-19 @ 15:40:54
Postat av: Demonia

Tack tack.. Ja jag har ju internet iaf. skönt det haha..

2010-12-19 @ 15:42:31
Postat av: Joleen

"Det snöar väl för faan varje år!" I know, right?!

2010-12-19 @ 15:42:45
Postat av: David

Massvis med flygplatser som stängt ner under dagen. Snö??? Vad är det för något??? Samma visa varje år.

2010-12-19 @ 16:21:41
Postat av: Dan

Reinkaos e så sjukt bra! Dark mother divine!!! :)

2010-12-19 @ 16:32:22
Postat av: septikemi

Know the feeling. Satt fast på Barcelonas flygplats i 6 timmar i september på grund av fransmännens generalstrejk. Kul bus!

2010-12-19 @ 17:10:36
URL: http://septikemi.blogspot.com
Postat av: Anki

Allt stannar när de kommer snö i alla fall söderut. Här fungerar allt som vanligt:)

2010-12-19 @ 21:39:09
Postat av: Mia

Hmm, frågade ju om jag skulle slå mig ner, fast du sa att du hade film.

Anyhow, Det är inte RyanAir som har dålig info, det var Skavsta. Jag ringde dem flera gånger.

2010-12-19 @ 22:54:53
URL: http://miamyrkheimr.blogspot.com
Postat av: Demonia

Jag behöver ingen sympati sittning, då är jag hellre ensam :P

2010-12-19 @ 23:01:13
Postat av: Svinet

Du gnäller men sympati vill du inte ha. Inte fan är det Ryan Airs fel att det snöar!

2010-12-20 @ 00:04:39
Postat av: Mia

Ah, jag vet, det var det inte jag menade, behövde lite lugn och andas (alltså mest sympati för mig själv :P)

Dessutom är man aldrig så ensam som när man är strandad på en flygplats utan sin älskade, hur mycket folk som än är runt en.

2010-12-20 @ 07:46:57
URL: http://miamyrkheimr.blogspot.com
Postat av: David

Dissection! nom nom

2010-12-20 @ 13:53:01
URL: http://www.metalgeek.se
Postat av: Simon

Visserligen har Ryan Air sina brister, men i det här faller så spelade det nog ingen roll vilket flygbolag det är. Jag skulle själv flyga till ett gig i fredags och fick spendera 9 timmar på arlanda (varav 6 timmar i kö) för att sedan få vända hem igen och ställa in gigget! Och det här var med SAS.

2010-12-21 @ 00:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0