FF - Fredagens Festligheter!

I fredags var det dax att förgifta kroppen ytterligare..
Jag hade bestämt träff med ett gäng polare på Bröderna Olssons
för lite mat och öl!!!

LG ringde och var röksugen och en karl i nöd som aldrig har cigg
måste jag hjälpa hehe..
Jag träffade upp honom på vägen och stöttade hans beroende :-)

Sen blev det käk, öl och bloodshots på Olssons, är inte helt
överförtjust i den "nya" menyn så hoppas på en ändring snart :P
Hemmagjorda vitlöksköttbullar brukar dock aldrig vara fel, denna
gång kändes det dock som att dom la sig som en stor klump i magen!
Mycket märkligt det där..

Sen blev det Wolflair resten av kvällen..


Wolflair

Niklas och Erik

LG och geten!

Alvaro och Sara

Tore och Pelle

Wolflair

Alvaro och LG

Set, Marie, Erik och Chrille

Wolflair krossar allt som vanligt
, det är omöjligt att komma hem
därifrån innan 5 tiden på morgonen och oftast blir det ännu senare än så..
Vi var ett helt gäng denna fredag i Watain´s jävligt grymma barl!!

NP: Venom - Welcome to Hell



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Nisse

men var ligger Wolfs Lair?????

2010-02-10 @ 11:40:47
Postat av: Krister

Jag har också alltid undrat var det ligger?

2010-02-10 @ 14:33:31
Postat av: Pekka

Jävlar vilket tjat om var det ligger haha jag tror att det bara är för deras nära vänner, annars hade det nog legat info ute!

2010-02-10 @ 17:54:16
Postat av: Anonym

Det är inte öppet för allmänheten. Hade antagligen svämmat över med folk då.

2010-02-10 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0