Shoppat!

Jag har fått lite efterfrågningar om det jag shoppade på resan
så här kommer lite mer av det som inhandlades..

tre nya resväskor, det behövdes för att få hem allt man handlat!

Min nya favorit klocka :-)

Fantomen.. Vem är det?

Vitamin för håret och en ny deo..

En sjukt snygg ormring!

Lite olika armband..

mer smycken..

Massor med kläder blev det såklart! Orkar inte fota allt så här är
två av klänningarna jag köpte..

Fyra riktigt grymma ljuslyktor, passar perfekt på vårat vardagsrumsbord!

Det handlades såklart massor med presenter och julklappar men det kan
jag ju inte fota och lägga ut, blir svårt att överraska då :-)

NP: Abigor - Time Is the Sulphur in the Veins of the Saint...



~Demonia~


Kommentarer
Postat av: octapolis

very nice candlelight! ;o)

2010-02-10 @ 09:35:24
URL: http://www.channel666.blogspot.com
Postat av: Anonym

Schyst med Bukake deo...

2010-02-15 @ 16:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0