Spanien - Barcelona!

Som jag berättat tidigare så åkte jag och Erik till Bercelona!!!!
Vi har varit hemma ett tag och efter en nykter helg så känner
jag min äntligen utvilad, det var en riktigt hård resa och otroligt kul
har vi verkligen haft, så här såg det ut..

Efter knappt en blunds sömn var man tvungen att stiga upp och dra iväg
till Arlanda för ett riktigt tidigt flyg till Barcelona, så här såg det ut från
flygfönstret när solen gick upp..

På tåget in mot centrala Bercelona..
Såklart drog vi direkt till Barcelonas hårdaste metalgata för lite shopping!!!


Mellan skivbutikerna släckte vi törsten med några kalla för att sedan
fortsätta sökandet efter rariteter..

Efter en helt gata med bara skivbutiker och annat metal-relaterat
blir plångboken såklart tom! Nöjdast var Erik med sina fynd bla.
denna Running Wild skiva med innerfodral som Erik saknade..

Vi träffade upp Gessica som bor i Barcelona, hon visade oss runt i
stan och tog oss till olika metal-barer..




En händelserik och jävligt grym dag var över..

På morgonen efter träffade jag äntligen upp Alexander!



Vi kollade in stan, shoppade, käkade glass och gick runt i "vårsolen"
Sen träffade vi upp resten av gänget för att kolla in la Sagrada Família!

Gessica, Jonas, Jag, Alex och Erik



Grym byggnad, den lär han tagit ett tag att bygga hehe..
Törstig blev man, här=Muntra gänget!

Erik och Alex

Efter mer öl och mat.. (tyvärr inga bilder Gran!) Var det dax för gig!










Grymt gig som vanligt, mer behöver jag nog inte säga!

3 Inches of Blood var näst på scen!


Festen fortsatte..

Jonas, Batte och Alex

Necro och Fans..

Stabel och jag..

hmm?, Ash (3 inches) Justin (3 Inches), Johan och Alex

Erik är jävligt nöjd!

Batte, Justin, Alex, Tobbe, Johan och hmm?

Turnébussen fortsatte vidare efter en riktigt grym kväll och efterfesten
fortsatte för oss på Barcelonas gator och senare med spanskakurs hehe..

Dagen efter var det bara att packa ihop och dra sig vidare hem till
kalla Stockholm..
En sjukligt bra resa kom till sitt slut, bästa resesällskapet,
bästa att träffa Alex igen och en jävla massa bra minnen..

Kan det bli bättre? det är nog inte möjligt!!

NP: Rotting Christ - Aealo



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Alltid lika kul att läsa dina resereportage, blev sugen som fan på att åka dit nu.

2010-02-05 @ 17:23:54
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Anonym

gäsp

2010-02-06 @ 17:50:43
Postat av: Alex

Jävligt bra inlägg älskling och MYCKET välbehövligt att få träffa dig i mitten på turnen!! :-)

2010-02-06 @ 17:54:55
Postat av: Gran

Hade ju sett fram emot tapasrecensiner! Lägger in en beställning på en Irlandsresa och haggishspecial:-)

2010-02-07 @ 09:53:55
URL: http://granvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0