Masters of Stureplan!

I slutet av förra veckan var tanken (som jag skrivit tidigare här)
att gå och kika på Black Sabbath-cover bandet "Masters of Reallity"
Jag och Alex hade planerat att gå ut och käka grekiskt och denna
gång valde vi "Sonjas Grek" på söder..


Vi åt både förrätt och varmrätt, maten är sjukt god på sonja´s!
Ett tips om ni vill äta grym grekisk mat..

Lars-Göran (LG) fyllde år så vi drog ner till Entombed´s kontor aka
Threeman Recordings
med Dubbelcheesburgare, kaffe och
cigg för att fira födelsedags-gubben..






Lg visar mig och Alex "Hästpojken" och vi enas om att det måste
vara årets hatobjjekt hahaha.. Iiiiiiiiiiiiiiiii

Sök på Attack Attack på Youtube och förvånas!!!!
Hahaha.. Sjukligt dåligt, kolla in stilen och missa inte Eurotechno-
partiet ca 2 minuter in i låten, jag finner inte ord!
Egentligen vill man ju inte ge dom fler "tittare" men det här
är så vidrigt äckligt så jag måste bara tipsa er om detta fiasko
hahaha..


Klockren T-shirt på Stormare!

Vid tio-snåret drog vi iväg in till stan och "Stureplan" där
cover bandet "Masters of Reality" skulle spela på O-baren!

Vi trodde det skulle vara Hårdrock, men inte en ända "hårdrockare"
i sikte haha.. vi möttes av bakåtslickat hår, vita skjortor och slipsar,
bandet skulle gå på efter 23 tiden.. Vi drog därifrån direkt, mer
malplaserad var det längesedan man kände sig!
Var någon av er där och vände i dörren?

NP: Borknagar - Universal



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mr. Backslick himself

Men stureplan är såååååååå hårdrock

2010-02-22 @ 16:28:47
Postat av: Fräna Attila

Kul att du fotade en dörr me klistermärken och la upp på bloggen, lätt vääärt!!

2010-02-22 @ 18:44:19
Postat av: M

Konserten var dock väldigt bra så ni missade något.

2010-02-22 @ 19:36:36
Postat av: Demonia

Jaaa.. faan! Giget hade jag verkligen velat se :-(

2010-02-23 @ 10:31:43
Postat av: Chief Rebel Angel

Nä, vad trist - jag hade sett fram mot en minirecension med lite bilder.

Finns det någon annanstans på nätet, vad du vet?



Dessutom för ni väl trösta er med att ni behöll integriteten. Once a rocker, always a rocker... :)

2010-02-23 @ 12:06:35
URL: http://metalyze.blogspot.com
Postat av: D

Stureplan ska ge fan i Black Sabbath, det är vad jag tycker.

2010-02-23 @ 14:49:07
Postat av: Demonia

Cheif: Ja, faan jag hade verkligen velat se dom men men.. hoppas på fler gånger, då lovar jag att vara där med kameran i högsta hugg :-)



D: Håller helt klar med!

2010-02-23 @ 17:40:06
Postat av: Anonym

Ge fan i Attack Attack. Dom är fett bra

2010-09-27 @ 18:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0