Lördag med middag och Varglyan!

I lördags bjöd jag och Alexander hem några polare för att
träffas, käka & festa, ja ni vet.. Det man brukar göra på lördagar :P

Stabel, Tobbe och Helene kom över på 3-rätters..

Jag och Alex var jävligt seriösa och bjöd på chili-kräftröra/Räkröra med
parmesan som förrätt, vegetariska quornbiffar/köttfärsbiffar fyllda
med fetaost! Till efterätt kladdkaka med vaniljglass Mmm.. matkoma!

Efter en grym kväll bagav vi oss sent iväg till Varglyan..









Därifrån kröp vi inte hemåt fören tidigt på morgonkvisten..

NP: Scandinavian Metal Attack



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: SA3L

Nice, är det en privat bar?

2010-02-24 @ 11:22:37
Postat av: Tess

Hej...Hamnade hos dig av en slump..Jag måste bara fråga om en av grabbarna på bilderna heter IGOR? 100 år sen man umgicks i skolan. :) Du får hälsa från Therese från Nacka.

2010-02-25 @ 22:18:46
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Igor

Japp det är jag på bilderna. Therese från Nacka? Känner flera Therese i Nacka? Vilken av dem är du? :-)

2010-02-26 @ 11:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0