Rickard Cabeza - Unanimated

Rickard Cabeza


* Vilka tre skivor släppta 2009 föll dig mest i smaken?
Candelmass,Slayer och Alice in Chains....Dom enda tre releaser detta ar jag inhandlat:)

* Vilket är ditt bästa köp 2009?
En ny Kaffe maskin!

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2009?

Hummm...Samsta och basta minne??? Let me sum it up this way....:) " 2009...To finally reach the end and start the new begining..." ...FUCK 2009! Hehehe

* Hur sysselsätter du dig en vanlig dag utanför spelandet?
Jobbar,Trana Krav Maga och va med mina ungar! Exciting;)

* Absoluta favoritbandet?
Bathory....nej, Mercyful Fate...nej, Bathory...

* Bästa/roligaste turnéminne?

aj aj aj....Aldeles for mycket sprit och droger for att jag ska kunna minnas det........ Men senaste Unanimated trippen till Party San 2008 e redan en klassiker!!!

* Bästa konsert du sett under 2009?

Jag har bara sett ett band i ar har i Dallas... Det va en lam och pinsam tillstallning....Ush fy fan!!! Skamdes att va Hardrockare....Sucked donkey dick!!!

* När flög du senast, och var?

Senast jag flog va i Octiober.....Till Belgien och Brugge till min flickvan.

* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2010?

Planen for mig 2010 ar att fa ordning o reda i livet och Med Unanimated sa siktar vi pa att gora sa manga selningar som mojligt...... Forhoppningsvis ar det mer an ett gig hehehehe Startar med ett gig i fina Tyskland i Februari;)

Länkar till ditt/dina band tack!

http://www.myspace.com/unanimated08

Ha en God Jul och ett Gott Nytt ar pa er!!!! Vi hors och syns!
666

Rickard

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

åhhh, Unanimated var länge sedan.

2010-01-02 @ 15:35:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: qWot

Verkligen jättekul att Unanimated återförenats!

2010-01-02 @ 17:00:39
Postat av: D

Grimgoth: Fail.

2010-01-03 @ 01:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0