Fira, Fira, Fira...

I onsdags var jag ute och firade min vän Erik som fyllde år!
Vi samlades ett gäng på söder och dracka några kalla..

LG och Pia var med..

Erik fick några presenter.. en som Pia hade ritat var juh jävligt
speciell hehe.. nämligen en bild på Erik´s bror Pelle :-)
Jag och Alex bjöd Erik på en resa till Barcelona!!!!
Jag och Erik åker dit om ungefär 10 dagar, det är ju lite av en present
till mig och Alex också eftersom Alex spelar där på sin turné så då får
vi äntligen träffas! Kommer bli tre riktigt grymma dagar i Barcelona..

Vi käkade tapas och prylar.. LG, Emilo, Erik, Sara och Pia

Alvaro och LG

Sara och Pia..

Det kom lite mer folk senare och förmodligen festades det hårt hela
natten men duktig som jag är drog jag mig hemmåt kring midnatt!

Imorgon drar jag ut på nya äventyr..
Skriver mer så fort jag har tid! Nu ska här packas :-)

NP: Mercyful Fate - Melissa



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mig

Vad hände med att ge varandra presenter? Jag fick då inget av min kompisar när jag fyllde.. Hm. Jag som är född på sent 90tal.. Börjar det klassiska "ge presenter" tiden dö ut? Kan någon svara på det. (Visst. Man får ju från släkten) men av polare får man (inte jag i alla fall) inget! Grr. Kanske om man börjar ge sina vänner något... Eller? Hm.

2012-02-09 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0