House of Metal 2010!

HOUSE OF METAL "Norrlands största metalfestival" har nu gått ut med
hela lineuppen för festivalen som pågår 5-6 mars i Umeå!


Line-up 2010:


8 Point Rose (SWE)
Apocalyst (SWE)
August Burns Red (US)
Behemoth (POL)
Between The Buried
And Me (US)

ColdSpell (SWE)
Cynical Hatred (SWE)
Dead By April (SWE)
Fatal Smile (SWE)
Helltrain (SWE)
Hypocrisy (SWE)
Job For A Cowboy (US)
Lamb of God (US)
Lesra (SWE)
Marduk (SWE)
Necrophobic (SWE)
One Arm Short (SWE)
Persuader (SWE)
Raging Steel (SWE)
ReinXeed (SWE)
Scar Symmetry (SWE)
Three Minute
Madness (SWE)


De band jag planerar att se har jag gjort lite mörkare, sen
får man ju se om man glider in på något annat :-)

Resan är redan bokad!!!!
Det kommer med all sannolikhet
bli en riktigt galen och rolig festival som alltid!


Glöm inte köpa era biljetter redan nu dom finns att införskaffas på
Biljettcentrum eller TicNet.

För mer info kika in på: http://www.houseofmetal.se/

NP: Behemoth - Zos Kia Cultus (Here and Beyond)


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Pink Guerilla

Schysst line-up men intressant blanding. Behemoth, Marduk, Lambo of God och August Burns Red skulle man inte tacka nej till. Synd att det är lite för långt norrut för min del.



Som tur är lirar ju lamb of God, August Burns Red och Job For A Cowboy i Sthlm den 5.e mars också om man missar:)



Dock upphör jag aldrig att förvånas över hur Dead By April kan hamna på varenda line-up då de varken är bra eller metal enligt mig:)



KRAM!

2010-01-28 @ 11:51:40
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

Läste om någon annan grej som också var uppåt umeå eller vad det var där det skulle komma rätt feta band, så som t.ex. Deicide.

Sen kommer jag inte i håg mer eller vad tillställningen hette.



Denna verkar dock rätt cool också!

2010-01-28 @ 12:31:49
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: fimbulvetr

Grimgoth, haha, Gävle är bara 50 mil från Umeå om du tänker på Getaway Rock Festival.

Postat av: Johannes (8-Point Rose)

Kika gärna förbi på vårt gig! :D /Johannes från 8-Point Rose :)

2010-02-24 @ 23:08:54
URL: http://www.8pointrose.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0