Det har shoppats!

Lite shopping är inte fel.. Det blev en jävla massa senast!
När jag kom hem till Stockholm var det ju så satans kallt att
jag tvingade mig ut på ännu mer shopping hehe..
Lite varmare skor denna gång :-)

Hittade det jag letade på skoaffären inne i tunnelbanan vid hötorget!
Snygga, varma, fodrade skor och sen kunde jag ju inte låta bli att köpa
ett par extra när jag ändå var igång..
299:- paret.. rena klippet!

Man kunde man göra många fynd och jävlar vad billigt!
Jag var i sjundehimmeln hehe.. Sprang runt och "fyndade" heladagarna
tills mina fötter var fyllda av bråsor, ömma och uppsvällda hehe..
Men jag klagade inte :-) Här kommer lite av det som inhandlades:

En fake Jimmy Choo väska (Längst upp till vänster)
En Jacob De Julia (Längst upp till höger)
och en lite mindre väska med nitar (Längst ner)

Ett par super coola pumps med nitar :-)

En massa olika ansiktsmasker, hårinpackningar och ögonfransböjare.

En supersnygg silver ring med en svart sten.

Ett silverhalsband till mitt nya snygga Thomas Sabo hänge jag fick av
Alex i julklapp :-)

Det var knappt en fjärdedel allt som shoppats, tre nya väskor införskaffades
för att få hem allt, en av dom i modell JÄTTESTOR hahaha..
Men va faan ska man shoppa är det väl bara att köra på!!

Lägger ut mer så fort jag hinner..

Nu ska jag iväg till söder för att fira Mr. Tyrant som fyller år idag,
ett stort GRATTIS! Jag har fixat en grym present så han kommer
med all säkerhet bli mycket nöjd..


NP: Necrophobic - The Nocturnal Silence



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej. Vilka snygga stövlar, alltså de med klack och pumpsen sen, oj, oj. Det var snyggt! Kram

2010-01-14 @ 08:45:26
URL: http://handigafrun.blogg.se/
Postat av: Tank Abbott

jaadu, penninga verkar man ha gott om! :P

2010-01-19 @ 01:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0