Tiamat intervju!

Mexico's Search & Destroy intervjuvade Svenkska TIAMAT när dom
spelade i Mexico City den 8:e November, 2009.
Kolla in intervjun nedan..

Lite halvkasst ljud men kul att få lite uppdateringar från Tiamat-camp!

Jag ser framemot frontmannen Johan Edlunds solo projekt!
Det ligger två låtar upe för lyssning (skrev om dessa i bloggen för 1år sedan?)
Jag tycker det låter jävligt lovande och ser fram emot att höra mer!


Det är alltså ingen "Tiamat" låt utan Johan´s egna solo projekt!

Även LUCYFIRE ser jag fram emot, jag fick tjuvlyssna lite i sommras och
det lät jävligt grymt, så jag väntar och längtar på att få höra hela plattan :-)

NP: LucyFire - This Dollar Saved My Life at Whitehorse



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Har alltid haft lite svårt för Tiamat, deras äldre skivor snurras ganska flitigt här hemma men jag har försökt att ta in goth rocken men det vill sig inte... well någång släpper dom en skiva som öppnar mina ögon för deras storhet.

2010-01-22 @ 00:18:52
Postat av: K

Tiamat suger. Hajja.

2010-01-22 @ 08:05:25
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Demonia

Alex? inte min Alex?? jag menar han e ju gothare på heltid och älskar Tiamat! hmm..



K: Tiamat är bäst och har alltid varit. :P

2010-01-22 @ 14:44:38
Postat av: Ass

Demonia: Hahaha nej en annan model men samma sort ^^ glömmde då jag skrev det hela att din darling heter lika som mig :) Jag ska döpa om mig som Ass när jag är här =)



Kentha: Nu ska du vara snäll :)

2010-01-23 @ 03:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0