Fuck Ljungskile!!!!

Igår var det fotbollsdax igen och såklart spelade HAMMARBY!!!

Några "Bajen Death Cultare" var på plats: Mia, Johnny (Unleashed)
Danne (Bajen Death Cult) Freddan (Grave) Fox (Grand Magus)
och Jensa (Ordogs/Bajen Death Cult)

Fox som spelar i Grannd Magus hade med sig nya skivan
"Hammer of the North" och sitt ända exemplar gav han till mig :-)
Att jag blev sjukt nöjd är väl ingen överraskning!
Så här ser plattan ut..



Den 23:e Juni finns plattan ute i handeln, du kan redan nu
förhandsboka den HÄR! Eller på andra sidor..
En skiva som är ett måste i samlingen enligt mig!

Ett Grand Magus-tygmärke till mig och ett till Alex fick jag också och
det ska såklart upp på jackan snarast. Tack Foxen!!!
För mer info: http://www.grandmagus.com/

Unleashed´s frontman Johnny Hedlund var också på Bajenmatchen

som vanligt, med sig hade han senaste Unleashed plattan
"As Yggdrasil Trembles" jo man tackar, ännu ett exemplar
av grym svensk dödsmetall gör sig inte helt fel i samlingen!


Unleashed tionde studioalbum "As Yggdrasil Trembles" släpptes
tidigare i år och finns att införskaffa HÄR!
För mer info: http://www.unleashed.se/


Det går lite trögt på Söderstadion och på andra sunkställen för
Hammarby just nu, men va faan man är väl Bajare och van!

Lite starkbira i paus var givet såklart här: Jensa, jag, någon Bajare?
Freddan och Danne..

Stödja Bajen är givet i motgång så som framgång!

Tack alla i Bajen Death Cult för en riktigt trevlig afton :-)

NP: Grand Magus - Hammer of the North



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mia

Så snygg patch! Min GM-patch kommer pryda min MercyFulFate-jacka mycket fint:)

2010-06-17 @ 14:21:06
URL: http://miamyrkheimr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0