Skål!!!!

Jag tar mig ett glas här i min ensamhet och funderar på hur alla
mina vänner har det nere på Sweden Rock Festival? Hmmm..

Jag hade gärna varit där och sett ett par band själv faktiskt, men det
blev inget med det så skadeglädje är den sanna glädjen, jag hoppas
att det regnar på alla er som åkt på festivalen hehe.. SKÅL!

Själv så kan jag tipsa er som är hemma här i Stockholm om att
åka ut till Solna för gratis spelning med legendarerna Entombed!!!!!


Solna Ungdomsfestival spelar dom på och det är fri entré, så
missa för faan inte detta, efterfesten blir förmodligen att dricka öl
och kolla in gamla gubbarna KISS
, inget favorit band direkt men
biran kanske är god? hehe..

Entombed börjar ca 15.00 så kom i tid!!!!!!!


NP: Summoning - Oath Bound



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Kalle

Känns tråkigt som fan att missa Watains gig men hoppas de klämmer in några fler Sverigespelningar iår.

2010-06-12 @ 12:34:05
Postat av: SA3L

Du råkar inte veta om LG ska dra ner till Metaltown och sjunga lite med Amon Amarth?

2010-06-12 @ 12:37:37
Postat av: Demonia

Kalle: Nordfest är ju bokat!



SA3L: LG dyker nog upp där ska du se.. han är överallt :-)

2010-06-15 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0