Smink, naglar & hud prylar!!!

Lite nytt snyggt smink är införskaffat, det behövdes fyllas på
med lite nytt och fräscht där hemma nu lagom till sommaren..


Så det fick bli en runda på Make up Store, det blev tre olika
ögonskuggor, mitt favoritläppstift, en ny borste och en ögon primer..
Medlemskortet fick jag på köpet efter som jag handlade en hel del :-)

Tre stycken nya O.P.I nagellack har införskaffats, bästa lacket med
dom snyggaste färgerna i mina ögon..

Köpte även lite nya rengörings-prylar för ansiktet: Nimue

Samt dag och natt kräm från Nimue, ska bli kul att testa ett nytt märke!
Lite dyrt så man får väl hoppas att det är värt det :-)

Fick med mig lite prover hem också så nu
är det bara att börja testa sig fram :P

NP: Danzig - Deth Red Sabaoth



~Demonia~


Kommentarer
Postat av: Henning

Ikke noe La Prairie? :S hehe

2010-06-29 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0