Shoppingtarmen är aldrig stillad..

Såklart har det blivit en hel del shopping på senaste, ännu har
jag inte hunnit fota allt men här kommer några av sakerna som fyllt
mitt och Alex hem, snart får vi knappt plats själva här hemma hehe..

En väska med nitar som jag köpte i London när vi var där i helgen,
väskor och skor är farligt för mig, en till väska dör man väl inte av!

En riktigt grym Tapout tröja "Thiago Alves"

Min rygg är inte helt ok så jag fick tipset att köpa en "gym ball"
av min kiropraktor
sagt och gjort, nu ska den bara användas hehe..

Loreal schampo för "slingat hår" och inpackning för blekt hår
funkar perfekt på mitt slitna slingade hår.

Mera skor, denna gång från sko punkten, svarta med en liten
kilklack, billiga var dom också 249:-

1. Ett linne och två toppar, linnet: genomskinligt från HM för 49:-
I mitten: genomskinlig top från New Yorker 99:-
och en klänning/top med spets också från New Yorker för 139:-
2. En snygg svart top från Cubus, perfekt med lite billiga "basic"
toppar nu när sommaren är på ingång.. 2 för 129:-
3. En ny body scrub, testar ett nytt märke..

En grymt snygg Sinful bikini har också införskaffats :-)
Vädret får dock gärna bli aningen bättre om den ska komma
till användning..

NP: Paradise Lost - Gothic



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du hade kunnat få gymbollen av mej, min har handtag på sidorna oxå :P

2010-06-12 @ 11:11:20
Postat av: Cassandra

Ohh shit ! L'oréal : The biggest tester of product on animals!



2010-06-13 @ 10:15:39
Postat av: lisa

bikinin var ju ingen höjdare

2010-06-13 @ 11:31:13
Postat av: Demonia

Johanna: Meh! Hade jag gärna tagit emot hehe..



Lisa: Smaken är som baken :P

2010-06-13 @ 13:25:48
Postat av: Lady di

Hey! Har du kvar sinful bikinin? Du har inte lust att sälja den?

:) Maila mig!

2011-06-26 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0