Nya Watain kläder..

Garderoben har ännu en gång utökats med lite Watain kläder!
jag fyllde ju som sagt år i slutet av maj och blev glatt överraskad av
herrarna i Watain som gratulerade på mig två otroligt snygga
Watain tröjor (En t-shirt och ett linne)
Igår fotade jag dom och några andra coola tröjor jag också fått
när jag fyllde år, så här ser Watain tröjorna ut..



På toppen av sidan ser ni mitt favorit linne, det har nu fått
konkurens av ännu ett ultrasnyggt Watain linne!
Helt sjukligt snyggt och sitter klockrent!!
Detta linne komer finns till salu på Watain´s spelningar och ev.
på deras: http://watainmerch.com/ i framtiden, så håll utkik.


Denna T-shirt är faan inte att leka med, Watain´s hyllningströja till Bathory!
Som dom flesta säkert vet så spelar Watain på Sweden Rock Festival
idag och efter deras egna set så spelar dom 45-minuter "Bathory tribute"

Jag önskar att jag hade varit där, men så är inte fallet..
Denna tröja går ENDAST att köpa på Sweden Rock Festival,
är ni på plats så är det bara att löpa och köpa!!!
För er som inte finns på plats idag så har ni säkert någon polare som är
snäll nog och fixar det åt er, denna t-shirt blir garanterat en klassiker!






Jag passade även på att fota Watain´s nya platta "Lawless Darkness"
Den finns nu ute i handeln och för er som ännu inte införskaffat
detta  mästervärk är det faan på tiden,
den har fått toppbetyg av alla
stora tidningar och skivan förtjänar verkligen det, skivan och andra coola
Watain relaterade prylar finns att köpas här: http://watainmerch.com/

NP: Bathory - Blood Fire Death



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: K

Är det Erik som ritar allting åt Watain eller har jag fått det om bakfoten? Grymt snyggt i vilket fall.

2010-06-12 @ 13:48:26
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: D

nej men mycket layout o klippa/klistra en del saker. www.tridentarts.net



Zbigniew Bielak har ritat till nya skivan. Timo Ketola till Casus och Sworn.



2010-06-13 @ 00:37:14
Postat av: D

bör väl tillägga att han också ritat till band, t.ex Maim.

2010-06-13 @ 00:38:47
Postat av: Demonia

K: D är inte jag, jag är bara full haha.. kom precis hem efter att ha varit ute och festat med LG gahhh..

Men D har rätt där.. Kolla in Tridentart för prylar Erik gjort, det ligger uppe en heldel foton :-)

2010-06-13 @ 00:48:17
Postat av: .

show ur tits

2010-06-18 @ 05:39:10
URL: http://.
Postat av: Dragon Witch

Snygg outfit!!:)

2010-06-20 @ 18:50:16
URL: http://sdw666.wordpress.com
Postat av: Metallicaida

Var faaaan köper du dina jävligt snygga kläder, ä så jäävla avis!!:D



// med kärlek metallicaida

2010-12-18 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0