Födelsedagsfirande!

I lördags var det dax att fira två av min polare som fyllt ännu
mer gubbe, årtal är längre inte värt att nämna hehe..

Men va faan det handlar inte längre om ålder båda dessa eminenta herrar
ser juh fortfarande ut som 20år och är mer metal än någonsin!!!!

Stort GRATTIS i efterskott till:
Atte (Blackshine, ex. Necrophobic) och Fox (Grand Magus)

Detta firades såklart av mig och ca 25 pers till genom att mötas upp
och käka middag på Helenes krog..


Det var en jävla massa folk som slöt upp :-)
Efter förrätt, varmrätt ett jävla rökande och drickande splittrades
det stora sällskapet, hälften gick en trappa ner till Rocks och resten
fortsatte vidare till Bröderna Olssons..

Vi gick ner på Rocks, här: Alex (Necrophobic, Trident)
Rostén (Marduk, Funeral Mist) jag, John (In Battle, Horde of Hel)
Tobbe (ex. Funeral Mist)

Per och Johan var Dj´s                           John och Tobbe

Ellinor, Alex och Atte

John och Niklas                                Bathory lyssning..

Tobbe, jag och Alex

När dimman börjar tätna och man ser ut så här är det bara
hemgång som gäller hehe..
En riktigt grym lördagskväll var det verkligen!

NP: Death - Leprosy



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: K

Partybilder FTW!

2010-03-02 @ 14:46:14
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Café Neuropa

Stilig Codreanu-tröja på Sundsvallsrövaren, minsann.



Mycket underhållande och trevlig blogg för övrigt! Den har en given plats bland mina bokmärken.



Keep it up! :)

2011-10-12 @ 03:39:43
URL: http://cafeneuropa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0