Helgen och veckan som varit...

I helgen har jag och Alexander verkligen tagit det jävligt lugnt!
Mest legat hemma och kurerat oss, som jag tidigare berättat så har
både jag och Alex gjort varsin operation, jag i högerhandled och han i näsan..
Helgen har således spenderats i soffan med pillerburken i högsta hugg och
SONS OF ANARCHY som våran bäste vän!



Vi har plöjt igenom dom två första säsongerna och jävlar vilken serie!!!
Nu väntar vi bara på säsong tre, olidligt spännande är det..

Tyvärr får vi vänta ett tag, nämligen till September 2010 på nya avsnitt!
Ni som ännu inte kollat in Sons of Anarchy uppmanar jag verkligen att göra
det, helt klart en av de bättre serier som någonsin gjorts..

I söndags hann vi med ett besök hos Ludde och Chrille som varit och
fightats i "Danska öppna" i helgen.. Mycket god mat bjöds det på :P
Glömde dock helt bort att fota..


I måndags tog vi oss iväg in till stan..

För lite lunch och shopping :-)
Vad som införskaffades får jag visa vid ett senare tillfälle!
Det var sjukt härligt vårväder så vi strosade runt i många timmar..
Vi började på våran "nyttiga period" i måndags och det behövs verkligen
kan jag lova, jävlar vad man har gottat sig mycket på senaste tiden!

Nu ser det mer ut så här :-)

Igår hade vi en något sen Fight kväll!!!!!


Jon Jones vs Brandon Vera var huvudmatchen!

Ludde och Chrille var självklart med!
Nu längtar jag som fan till UFC 111 som sänds på lördag där dessa herrar möts!
Jävlar vilken klockren gala det kommer att bli, med många andra
jävligt bra matchningar på samma gång!!!!

Detta blev ett långt inlägg så nu blir det soffan igen och kurering av
min arma arm.. Over and out!

NP: Ljå - Til Avsky For Livet



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: S

Hey Demonia, get well soon! :)



2010-03-24 @ 18:00:11
URL: http://saraekberg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Är det inte läge att du i egenskap av min bästis' blivande hustru förklarar att jag och bästis slog vad i helgen ang UFC galan? Är det inte det? Har Alex bett dig hålla tyst om att jag spöade skiten ur honom och van så det stod härliga till?! VA? VA?! VA?!?



9-8 till mig. I win. Utklassning.



Jag vill tacka Warrior sponsen.

2010-03-24 @ 18:01:22
Postat av: Demonia

S: Thank you :-)



K: Jag fixar ett inlägg när han vinner såklart, du hade bara tur denna gång hehe..

Hajjaru VA? VA? VA????

2010-03-24 @ 19:13:36
Postat av: Andréas

Sons of Anarchy är verkligen en kanonserie, men det är surt att man nu måste vänta ända till i höst, nästan så jag ångrar att jag matade mig igenom säsongerna så snabbt.

2010-03-24 @ 19:33:36
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: K

Tur? TUR?!



Man får inte Warrior spons om man har tur, haha... Tjing.

2010-03-24 @ 20:13:15
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Demonia

Tur ja hahahaha..

Warrior sponsen var riktigt skickligt det håller jag med om :P Kolla mailen då gubbe..

2010-03-24 @ 20:15:46
Postat av: Alex

K: Det var endast tur att du vann denna gång bästis! ;-) Kommande gala kommer gå på annat vis, haha..

2010-03-25 @ 07:41:44
Postat av: Micke

SOA är den bästa serie jag NÅGONSIN sett!!!

Kurt Sutter är ett geni! :-)

Snart är säsong 4 klar...

2011-07-31 @ 02:04:55
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0