Lite shopping skadar inte!

Nar man är sjuk och har ont i armen så kan (och får) man tydligen
shoppa tills man storknar
och såklart orkar jag inte så länge
nu när min arm är lindad, värker och tillråga på det måste
hållas över hjärthöjd hahaha.. men självklart hittar man alltid
massa bra saker att köpa :-)

Black Sabbath - Mob Rules, Ljå - Til Avsky For Livet och
Dissection - Live in Stockholm 2004 (Medan jag väntar på den "riktiga" pressen)

Lite "Rea" är alltid bra för plångboken, en stickad "genomskinlig" tröja,
en sjal och minikjol och en lång kofta, till grymt bra priser..

Blå jeans kan behövas ibland, allt annat är ju svart :P

Några nya pocket böcker..

Nya skor..

och lite skivor på "Rea"

Detta har jag shoppat vid två tillfällen men inte haft tid att lägga ut..
Många bra inköp blev det verkligen! Så jag är mycket nöjd :-)

NP: Urgehal - Ikonoklast



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: S

Wow!!!!! I love your shoes!!!!!! <3

2010-03-30 @ 04:25:31
URL: http://saraekberg.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

Härliga köp du gjort!

Du glömmer väl inte att remaken av V drar i gång ikväll igen va? :D

2010-03-30 @ 13:15:27
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: D

Ja den "riktiga" pressen av dissectionspelningen har jag läst något om. det är hela spelningen i gatefold eller nåt sånt va?



jag fick inte riktigt grepp om det var officiellt eller bootleg

2010-03-30 @ 17:33:35
Postat av: D

Den Dissection-dubbeln från high-roller records är släppt sedan 2 veckor tillbaka och nästan slutsåld. slängde iväg en order på den nyss. om nån undrar :)

2010-03-31 @ 12:02:31
Postat av: Mayhemic

2 på 1-skivor är en styggelse som man inte ens ska vidröra med tång, men annars fina köp. ;)

2010-03-31 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0