Dom snyggaste naglarna...

Dom helt klart snyggaste naglarna gör min syrra Anki!
Här nedan kan nu se hennes senaste verk på mina naglar..
Sjukt snygga blev dom :-)

Fransk manikyr med glitter i det vita..

Varje gång jag är hemma i Umeå så fixar hon mina naglar, snäll som hon är!
Hon använder sig av Bio Sculpture gele, naglarna blir inte bara galet snygga
utan också otroligt hållbara..

Hennes studio ligger centralt i Umeå och jag rekomenderar jag er verkligen att
fixa era naglarna hos henne! (Iallafall ni tjejer hehe..)

Ring Anki och boka tid på: 0705492339
Ange: "Demonia" som kod så ger hon er 10%


NP: Ancient Wisdom - The Calling



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: K

Ett inlägg om naglar?! En NAGELBLOGG?! Nämen nu jävlar måste jag bli full. Jag har sett allt.

2010-03-17 @ 11:40:20
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Demonia

Ja va faan, snygga naglar måste man ju ha :-) Vi får boka en tid till Mrs K till nästa House of Metal!!

2010-03-19 @ 11:34:43
Postat av: Maria

Har din syster någon salong där hon håller till? Har hon nån mailadress?

2012-11-20 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0