Sweden Rock Magazine #69


Eftersom jag prenumererar på Sweden Rock Magazine damp nya
numret ner i min brevlåda för några dagar sedan, nummer #69 finns
nu att införskaffa i butik!!!

Det första jag alltid gör är att läsa "ledaren" och jävlar vad glatt
överraskad jag blev när jag plötsligt läser att den nya chefsredaktören:
Martin Carlsson har omnämt min blogg!

Faan vad kul, hoppas lite fler läsare hittar hit nu :P

Sweden Rock
har ändrats en hel del sedan den nye chefsredaktören
Martin tog över och en ny grej är bla. att alla prenumeranter får
en helt unik cd med varje nummer, till nästa nummer bör man ha
teckat en prenumeration för att inte missa den unika WATAIN cd´n
som medföljer!!!

NP: Tiamat - Amanethes



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Ass

Metal Wire var en riktig nice jävla tidning. Sveriges bästa genom alla tider.



Serenity var också läsbar. Fast ibland jäckligt trist.



Bestialisk Mangel zine var så jävla oseriös så man var tvungen att älska den.



Sen ett jävla ton zines i varierande kvalite har ju format ens tidiga tonår :)



Close-up var en gång i tiden rolig och intresant(typ 15 år sedan). Sweden Rock Mag har aldrig varit bra.

2010-03-03 @ 17:33:18
Postat av: K

SRM kan äntligen bli bra om Martin sköter sig och gör som han vill. Tyvärr tror jag att de inte kommer ändra inriktningen så pass mycket som skulle behövas.

2010-03-03 @ 19:16:22
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Sämmy Häger

Skulle Close-Up vara bättre än SRM? Ja kanske för 15 år sedan (av uppenbara orsaker). Men nu, naaa tror inte det, om man inte e 14 bast och emo.

Den borde komma med reklamen.

2010-03-03 @ 21:42:53
Postat av: Chief Rebel Angel

Kul för dig Demonia!

Close Up känns tyvärr som om den har riktat sig mot en annan målgrupp än undertecknad (huga - kan det vara jag som är äldre!!!???), så just nu kanske det är läge att kolla in SRM mera, mina tidigare farhågor till trots.

Får fundera på den.

2010-03-04 @ 12:13:08
URL: http://metalyze.blogspot.com
Postat av: Anneli

Shiiit vilken cool sida. Äntligen, på tiden att tjejerna visar framfötterna i den här världen.

Hittade hit pga SRM.

2010-03-07 @ 20:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0