Blaze Bayley live i Stockholm ikväll!

Ikväll är det äntligen dax att få se Blaze Bayley live igen!!!
Spelningen är på Harry B James här i Stockholm.
Det ska bli otroligt roligt att höra låtar från nya plattan Promise and Terror
som jag tycker är helt sjukt bra..

Blaze Bayley - God of Speed

HÄR kan ni läsa om hur vi hade det när vi såg Blaze senast!
Det kommer med all sannolikhet bli en grym kväll, som jag
såklart kommer dela med mig av till er senare :-)

NP: Blaze Bayley - Promise and Terror



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Miran

Fan, jag skulle dit var det tänkt men jag sitter här och drunknar i skolarbete. Det är så sjukt mycket konserter jag missat pga penga-och-tidsbrist, men Blaze svider mest. Jag är en av dem som anser att X-Factor är ett jävla mästerverk och var det bästa de gjort sedan Seventh Son fram tills A Matter of Life and Death släpptes. Virtual XI är banne mig inte dålig den heller, hade rent av varit skitbra som de kortat ner den med runt 15% och haft bättre refränger.



Aja, Ekenstock (med Tyranex och FKU) och Mr Death+Nirvana 2002 ska man väl ändå inte missa vafan... Ha det så jävla kul på HBJ och headbanga lite åt mig också.

2010-05-09 @ 22:19:08
Postat av: Seance

"More Metal Than You"

2010-05-11 @ 01:18:59
URL: http://seance.blogg.se/
Postat av: Angry Metal Guy

Jag tycker jättemycket om Blazes soloskivor. Hade inte råd att dra dit. Aldrig har jag sett detta band och jag har varit ett stort fan sedan Silicon Messiah släpptes för tio år sedan! Hoppas att du hade det kul iaf och att människor dök upp framförallt.

2010-05-15 @ 15:55:30
URL: http://www.angrymetalguy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0