Blaze Bayley live i Stockholm!

Jag  vet att jag är lite sen med att skriva om Blaze Bayley spelningen
här i Stockholm
, det har varit lite mycket på senaste tiden hehe..
Min kamera är fortfarande på lagning så bilderna är väl kanske inte bäst!
Men här kommer lite bilder och filmer för er som missade denna
fantastiskt intensiva spelningen med Blaze Bayley!










En som vanligt helt otroligt bra spelning med Blaze!!!!
Han lyckas alltid få med sig hela publiken med sina intensiva ögon och
glöd för musiken och denna kväll var inget undantag..
Harry B James är kanske inte bästa scenen men ett jävla bra drag var
det i lokalen och låtarna som framförs var allt från tiden när han var med i
Iron Maiden till den senaste Blaze "Promise and Terror" som krossar!!!

Efter giget hängde vi kvar lite och tog en bira med bandet och några vänner..
Alex och Jay Walsh (Blaze Bayley)

Hahaha.. Rättså rolig bild-serie på mig och Blaze Bayley :-)

Så till alla er som ännu inte hört Blaze Bayley, ÖPPNA ÖGONEN och
framförallt ÖRONEN och ge honom en chans, ni kommer inte ångra er!


NP: Blaze Bayley - Promise and Terror



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Angry Metal Guy

Lite avis... Faktiskt jätteavis.

2010-05-22 @ 15:00:41
URL: http://www.angrymetalguy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0