FESTUNG OPEN AIR 2010

Nu drar jag till Tyskland och Festung Open Air!

Tyvärr missade jag första dagen av festivalen som var igår,
jag hade annat för mig men det ska bli intressant att äntligen få
komma ner till denna festival som jag velat besöka några år nu..

Jag åker ner med Trident som spelar idag och här ovanför
ser ni vilka andra band som spelar, det blir förhoppningsvis
bra väder, många kalla öl, en hel del västar fullpackade
med patchar, packade Tyskar och årets första utomhusfestival!

Mer om detta när jag hunnit i kapp med bloggen..
Jag ligger sjukt efter och har en hel del att skriva om :-)

NP: Nachtmystium - Instinct: Decay



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Coolt! Hoppas du har fått kameran fixad.

2010-05-23 @ 15:06:28
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Din Mamma

Uppdatera inte bloggen för all del!

2010-05-25 @ 06:37:07
Postat av: Alex

Din Mamma: Läs inte rå om du stör dig så. Tönt!

2010-05-25 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0